.
Bovenstaande is een parodie op Temptation Island, maar jullie gaan het echte Temptation Island spelen!
Vorige week hebben jullie de liefde van je leven gevonden. Deze week testen we hoe sterk jullie relatie is.
Er komen hier een aantal opdrachten. Geen enkele is op tijd (nouja er hangt wel een deadline aan, maar het zijn er geen waarbij je op dát moment online moet zijn).
De opdrachten worden door jullie
INDIVIDUEEL gespeeld. Jullie zijn dan wel een koppel, maar jullie worden gesplits en zitten elk op een ander eiland. Dat betekent dat jullie dus
NIET mogen samenwerken! Als ik merk dat er toch samengewerkt is, krijgen jullie meteen 100 minpunten.
Met de opdrachten vallen dus punten te verdienen die symbool staan voor de standvastigheid van jullie relatie. Het koppel dat op het einde van deze aflevering de minste punten heeft, is vreemd gegaan met de verleiders/verleidsters op hun eiland en verbreekt hun relatie, kortom: het koppel met de minste punten ligt uit het spel!
Maar pas op, want Temptation Island zou Temptation Island niet zijn als er niet af en toe een verleiding wordt gepost. In de loop van de week zal ik hier verleidingen posten in de vorm van voordelen voor het spel in de volgende week. Als je voor zo'n voordeel gaat, kost dat punten voor je relatie. Dus wees voorzichtig met het grijpen naar die verleiding. Het zou je voor de volgende aflevering groot voordeel op kunnen leveren, maar omdat je relatiepunten dan naar beneden gaan, lig je er misschien wel uit aan het einde van deze aflevering. De keuze is volledig aan jullie!
De opdrachten zijn redelijk simpel. Het zijn er drie:
- Jullie moeten een quiz invullen. Hierbij mag
NIET opgezocht worden naar antwoorden!
- Jullie moeten foto's van bekende en minder bekende mensen aan elkaar linken om juiste koppels te vormen.
- Jullie gaan Love Letter spelen in 4 groepjes van 3.
Meer info volgt later nog.
Voor de zekerheid post ik nog even de koppels. Aangezien Nieky en Lan's ideale match eruit werd gestemd, vormen Nieky & Lan bij deze een koppel.
Dus we hebben:
Lucy & TimvDons
Starlight & Mollenvanger
Swifty & Wouterv
Lan & Nieky
putyourHANSup & D*N
FrankLapidus & Bjorrn