Ik snap best dat Mollenvanger een sterk verhaal heeft, maar toch ben ik echt de ziener.
De droomwolf en een 'gewone wolf' liggen/lagen in ieder geval zeker in het midden. Dus naast Mollenvanger is er nog een wolf (ik vermoed dan Swifty/Hans omdat die elkaar tegenspreken) en dan is de kans 2/3 dat Wouter ook een wolf is geworden. Het feit dat er niet meer dubbele rollen zijn geclaimd klopt ook met mijn verhaal. Als mijn verhaal niet zou kloppen, zou er nog een rol meer dubbel geclaimt moeten zijn.
Aangezien Wouter een 2/3 kans heeft om Wolf te zijn vind ik op hem stemmen echt een reële optie, want 2/3 is meer dan 1/2. Maar stemmen op Mollenvanger vind ik ook prima natuurlijk
Het is wel heel grappig dat je nu ineens naar mij stuurt nu jij ineens getarget wordt (lekker makkelijk want MV is eerlijk geweest, spelletje nooit gespeeld dus makkelijk slachtoffer) dus laat ik maar doen alsof ik de ziener ben, want dat is makkelijk. Nee Niek, je verhaal rammelt aan alle kanten? Hoe kan ik anders weten dat Luus de Slapeloze is? Zal ik een screenshot plaatsen van dat ik de ziener ben?
Jij bent een leugenaar, ik de ziener. Maar dit is precies wat jij wilt. Ik ga tegen jou in, mensen gaan mij wantrouwen. Jij gaat vrijuit. Slim bedacht
Ik kan er alleen heel slecht tegen als ik vals beschuldigd wordt van liegen.