Blijkbaar heeft de regie ze dus ingedeeld maar de volgorde is dus ook bepaald door de regie. En zouden zij de mol in die kwetsbare positie manoeuvreren? Je valt extra op door én de moeilijkste route én de 250,- euro te verstieren.
Zo kan je er naar kijken, maar er is ook een andere manier om de situatie te beschouwen: Als de Mol een makkelijke tuktuk heeft, dan is de druk om 2 keer aan te komen groot. Zo krijgen Jamie en Merel zelfs met hun netto winst toch meteen een aantal vragen over hun 2e run die mis liep.
Met L/R kan je je altijd verschuilen achter een moeilijker parcours en dan kan je er al eens per ongeluk wat geld uit spelen. Niels helpt dan nog een handje door aan te tonen dat L/R gewoon echt moeilijk was.
Dus ik zou zeggen dat Sinan hier als Mol nog wel can (sorry, kon het niet laten) omdat hij met een laag bedrag 2 keer een makkelijke route haalt, maar Sarah, Merel en Jamie hebben zich in de groep toch ook wel wat verdenkingen op de hals gehaald door met hun makkelijke tuktuks niet aan te komen.
Waar ik het wel eens mee ben, is dat Rick Paul dit als Mol handiger kon spelen. Die porto uitzetten en aan komen rijden is als Mol ontzettend onhandig gedaan.
Weet je, wat kan het ons eigenlijk schelen dat er (wel of niet) €700 zoek is?
Wel, het zit hier vol molloten die graag op basis van elk detail de Mol proberen te zoeken. Dan is het niet zo gek dat een verschilletje van €700 de boel hier op stelten zet.
Als dat inderdaad zo is, complimenten voor de productie, voorlopig komen wij er niet uit.
Ik vind het eerder negatief wanneer men ons in de maling neemt door ons veel te weinig informatie te geven.