Auteur Topic: Niels vs Sinan (anti-molduel)  (gelezen 3037 keer)

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Niels vs Sinan (anti-molduel)
« Gepost op: 22-02-2019, 11:03:42 »
Wie is de mol niet? duel: Sinan vs Niels

Het is voor de meesten wel duidelijk dat beiden heren niet de mol zijn, maar wie is het het duidelijkst niet? Nog niet overtuigd? Lees dan dit draadje goed door. Aanvullingen zijn altijd welkom. Merk op dat het hier enkel over onmolse acties gaat.

Aflevering 1

1.1: over bruggen

Sinan: doet goed mee en helpt kisten naar boven te halen

Niels: komt met het idee naar één kant van de brug te gaan, niet ideaal, want de vrijstellingen gaan verdeeld liggen

1.2: in zicht


Niels: vindt snel zijn partner

1.3: rondje rond om de kerk

Sinan: fietst traag waardoor de schermen makkelijk kunnen gelezen worden, fietst voorop en kan dus geen scherm fout voorlezen

Niels: blijft in het treintje en verdient per ongeluk geld

Aflevering 2

2.1: ver tellen

Sinan: komt met goede ingevingen, bijvoorbeeld bij het tellen van de talen

Niels: mistelt zich voor het oog van Nikkie en RP. Als hij echt de mol was had hij tijdens het lopen gewoon het getal kunnen verdraaien, zonder dat iemand dat te weten kwam.

2.2: uit stralen

Sinan: is relatief vroeg (weinig tijd voor verduistering) af en geeft achteraf goede info

Niels: is nog sneller af

2.3: wachtkamer

Sinan: wil al heel vroeg opstaan voor geld, samen met Robert

Niels: staat al bij de eerste 250 euro op, zegt wel dat de rest moet blijven zitten, maar invloed verdwijnt al heel vroeg in de opdracht volledig

Aflevering 3

3.1: vlag ophangen

Sinan: doet goed zijn best, de mol weet naar alle waarschijnlijkheid wat de uitkomst moet zijn

3.2: stapelgek (de highlight opdracht voor deze topic)

Sinan: laat het heel snel over gaan tot een stemming, samen met Niels de hoofdverantwoordelijke dat er geen 2000 euro uit de pot gaat

Niels: komt met een heel goed idee over de verdeling (naar de mensen die nog geen joker hebben), samen met Sinan de hoofdverantwoordelijke dat er geen 2000 uit de pot gaat

3.3: op treden

Sinan: stemt tegen een onmiddellijke 1000 euro uit de pot

Aflevering 4

4.1: min of meer

Niels: doet zoals Merel en Sarah wel doen niet eens een poging om voor het mingeld te gaan

4.2: serenade

Sinan: gaat op een stoel zitten op het juiste balkon en verliest hierdoor al zijn invloed, wat als iedereen uiteindelijk toch juist stond?

Niels: staat fout terwijl het kaartje van RP langs hem zegt dat hij fout staat, de mol gaat niet zo obvious fout staan

4.3: koffiepedia

Sinan: heeft geen pak aan, als mol toch handiger om er wel een aan te hebben voor tijdrekken en verwarring zaaien

Aflevering 5

5.1: straatbeeld

Sinan: weinig tot geen invloed

5.2: parkeergeld

Sinan: heeft weer helemaal geen invloed

Niels: Lijkt alles redelijk goed te doen

5.3: sleutelhanger

Sinan: heeft opnieuw geen invloed, maakt de kans op mollen voor Sarah en Merel zelfs miniem

Niels: als hij aan kokers had gevoeld had hij indien nodig geloofwaardig kunnen mollen op de grond, de mol had dit ook kunnen oefenen

Aflevering 6

6.1: steentje bijdragen

Sinan: verliest heel veel tijd door traag met de wals te rijden en doet dat ook nog eens goed

Niels: komt met het geniale idee het touw los te knopen, bij de vierkanten had hij even goed mee kunnen gaan met Jamie zijn fouten antwoord om zichzelf minder verdacht te maken, haalt de inzet bij de touw opdracht omlaag, geeft bij de bespreking van de opdracht de suggestie nergens iets in te zetten

6.2: links/rechts

Sinan: komt twee keer binnen

6.3: reddingslijn

Sinan: doet wederom niet mee aan een opdracht, twee keer is te veel als mol

Aflevering 7

7.1 getouwtrek

Sinan: weinig invloed door uiteinde

Niels: weinig invloed door uiteinde

7.2: roulette

Niels: gaat als eerste en pakt dan ook nog eens drie jokers

7.3: geld oogsten

Sinan: wederom weinig invloed

« Laatst bewerkt op: 22-02-2019, 11:53:24 door Belgian Mol »

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Niels vs Sinan (anti-molduel)
« Reactie #1 Gepost op: 22-02-2019, 11:05:06 »
Ze zijn het toch gewoon allebei niet? Wat een topic ::rofl::

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Niels vs Sinan (anti-molduel)
« Reactie #2 Gepost op: 22-02-2019, 11:48:49 »
Ze zijn het toch gewoon allebei niet? Wat een topic ::rofl::

Dat weet je nog niet hoor Mollenmania :o. Ik zou liever Sarah versus Niels zien.Sinan is het voor mij ook niet. Ik hoop echt dat het Niels is, iig niet Merel, sorry. Dan zou Sarah bij mij op nummer twee komen (op dit moment).
« Laatst bewerkt op: 22-02-2019, 11:56:54 door Lonneke*L »

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: Niels vs Sinan (anti-molduel)
« Reactie #3 Gepost op: 22-02-2019, 12:06:32 »
Ik vind dit heel grappig  ::rofl::

Mijn wensmol zou juist 1 van deze heren zijn, omdat ik die leuk vind. Niels omdat hij het dan lekker sneaky en staalhard ijskoud speelt, hij heeft wel iets guitigs. Sinan als de intellectueel, de observerende mol. Die ook met een stalen gezicht dingen doet.

Maar eens, grote kans dat ze het niet zijn terwijl ik het wel heel verfrissend zou vinden!

Grootste reden om Niels af te strepen: joker acties, en laatste aflevering: corrigeren van geld uit de pot (we kunnen toch ook 150E inzetten ipv 250E)

Grootste reden om Sinan af te strepen: hij zit niet echt op sleutelposities, en laatste aflevering: hij had die walsopdracht makkelijk fout kunnen doen (hij lijkt echter wel flink wat verdacht te worden gevonden door mede kandidaten, dat zit mij dwars)

Allemaal subjectief en mijn visie uiteraard. Het is in dit opzicht een spannend seizoen voor molloten....welke tunnel wordt het?
Meer L

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: Niels vs Sinan (anti-molduel)
« Reactie #4 Gepost op: 22-02-2019, 12:22:30 »
Ik vind dit heel grappig  ::rofl::

Mijn wensmol zou juist 1 van deze heren zijn, omdat ik die leuk vind. Niels omdat hij het dan lekker sneaky en staalhard ijskoud speelt, hij heeft wel iets guitigs. Sinan als de intellectueel, de observerende mol. Die ook met een stalen gezicht dingen doet.

Helemaal eens. Daarnaast heeft Merel te veel geld binnen gehaald en is Sarah te veel aan het acteren. Zou beide dames niet zo leuk als mol vinden. Is natuurlijk even afwachten maar iemand die alle afleveringen maar een matige mol is is in mijn ogen niet ineens een topmol door een leuke aflevering 10

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Niels vs Sinan (anti-molduel)
« Reactie #5 Gepost op: 22-02-2019, 15:14:30 »
Helemaal eens. Daarnaast heeft Merel te veel geld binnen gehaald en is Sarah te veel aan het acteren. Zou beide dames niet zo leuk als mol vinden. Is natuurlijk even afwachten maar iemand die alle afleveringen maar een matige mol is is in mijn ogen niet ineens een topmol door een leuke aflevering 10

Ik vond Milouska destijds verschrikkelijk als mol. Als zij de mol zou zijn, dan was het wel heel slecht gesteld met WIDM. Totdat ik aflevering 10 zag. Milouska behoort nu tot mijn persoonlijke Top Drie beste mollen.

Dus ook dit seizoen wacht ik geduldig de laatste aflevering af  ;)
« Laatst bewerkt op: 22-02-2019, 15:20:15 door Niuno »
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Niels vs Sinan (anti-molduel)
« Reactie #6 Gepost op: 22-02-2019, 15:18:11 »
Maak nu je voorspelling: Altijd prijs! ::rofl::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Niels vs Sinan (anti-molduel)
« Reactie #7 Gepost op: 22-02-2019, 15:20:45 »
Ik zie eerlijk gezegd geen toegevoegde waarde in dit topic. Argumenten waarom iemand niet de mol is kunnen ook in de kandidaten topics, ik zie nu ook weer reacties staan die ik vele andere topics gelezen heb. Dan vallen we straks wel erg in herhaling als overal hetzelfde staat.

Ik geef de topic starter nog even de kans om me te overtuigen.

Offline molE13

  • Forumlid
Re: Niels vs Sinan (anti-molduel)
« Reactie #8 Gepost op: 22-02-2019, 19:30:49 »
Ik vond Milouska destijds verschrikkelijk als mol. Totdat ik aflevering 10 zag.
Ik vind haar de beste ooit tot nu toe.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: Niels vs Sinan (anti-molduel)
« Reactie #9 Gepost op: 22-02-2019, 20:25:59 »
Ik verdenk Niels vooral en een klein beetje Sinan.

Moet er dan ook een anti-molduel voor Sarah vs Merel komen?  ::rofl::

Voor allevier zijn argumenten waarom ze het niet zijn. Het is maar net wat je als kijker het belangrijkst vindt.

Bij allevier zie je natuurlijk ook verdachte zaken...
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Niels vs Sinan (anti-molduel)
« Reactie #10 Gepost op: 22-02-2019, 20:58:24 »
Voor zover ik me kan herinneren is dit het eerste "wie is niet de mol"-duel ooit op dit forum.

Ik vind het vooral geestig. Ze zijn het gewoon allebei niet, maar oké, vooruit, Niels is nog nieter de mol dan Sinan. :P
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Sab

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hey :)
Re: Niels vs Sinan (anti-molduel)
« Reactie #11 Gepost op: 22-02-2019, 22:15:25 »
Ze zijn het toch gewoon allebei niet? Wat een topic ::rofl::

Zou ik maar niet te snel zeggen  ::rofl:: ::rofl::
Probeert niet in een tunnel te komen...

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Niels vs Sinan (anti-molduel)
« Reactie #12 Gepost op: 23-02-2019, 08:38:27 »
Ik heb net getrouwtrek teruggekeken. Ze communiceren allebei goed, gooien goed, mengen zich niet in de discussies, de ideale kandidaten. Het is moeilijk te zeggen wie hier het minst mols is. Toch misschien Sinan die helemaal aan het uiteinde staat.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Niels vs Sinan (anti-molduel)
« Reactie #13 Gepost op: 23-02-2019, 09:46:26 »
Ik ben niet overtuigd. Topic gaat dicht. Andere anti-molduels hoeven er ook niet te komen.