Auteur Topic: [Aflevering 8] - 23 februari: Met zand strooien  (gelezen 17216 keer)

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [Aflevering 8] - 23 februari: Met zand strooien
« Reactie #20 Gepost op: 23-02-2019, 22:26:15 »
Een van de zwakste afleveringen in mijn ogen...
Hmm vond ik niet. De motoropdracht miste in mijn ogen wel het afschieten/guns element bij de bestuurders, had beter gekund.

Positief aan deze opdracht vond ik de tussenshots, leek wel zo'n BBC natuurserie zo mooi gemaakt  ::love::. Verder vond ik de eerste opdracht ook erg leuk en die van de motoren ook verder wel. behalve dan dat de uitwerking niet helemaal lekker was. Plus kandidaten die nu ook met een drone gaan werken (opdrachtniveau 2.0).   ::ok::

Het spelletje met de pinnen was lekker psychologisch. En overall zaten er ook fijne stukjes humor en kandidaten onderling. Oké de aflevering was niet zo heel erg gelaagd verder, maar vond echt niet zo heel zwakke aflevering. 
« Laatst bewerkt op: 23-02-2019, 22:28:18 door MollenvangR-Art »

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] - 23 februari: Met zand strooien
« Reactie #21 Gepost op: 23-02-2019, 22:28:13 »
Lukie dit topic gaat toch echt over aflevering 8. Dan mag ik toch zeggen dat deze aflevering een van de minste was dit seizoen? Heeft niets met feedback te maken.

En @MollenvangR-Art, qua beelden was opdracht 1 mooi, maar over de opdracht zelf was niet nagedacht. Opdracht 2 hetzelfde, ze hebben een leuk idee, maar er mist toch wat. Opdracht 3 sloeg werkelijk alles bij mij.. Maargoed: ik heb mijn molduel Sarah-Merel nog deze aflevering dus ik ben nog 2 weken in spanning

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [Aflevering 8] - 23 februari: Met zand strooien
« Reactie #22 Gepost op: 23-02-2019, 22:30:55 »
Lukie dit topic gaat toch echt over aflevering 8. Dan mag ik toch zeggen dat deze aflevering een van de minste was dit seizoen? Heeft niets met feedback te maken.

En @MollenvangR-Art, qua beelden was opdracht 1 mooi, maar over de opdracht zelf was niet nagedacht. Opdracht 2 hetzelfde, ze hebben een leuk idee, maar er mist toch wat. Opdracht 3 sloeg werkelijk alles bij mij.. Maargoed: ik heb mijn molduel Sarah-Merel nog deze aflevering dus ik ben nog 2 weken in spanning
Ja nee snap denk wel wat je bedoelt. Opdracht 1 was wel zo'n alles-of-niets opdracht die gedoemd was te mislukken en de tweede ben ik inderdaad met je eens daar miste inderdaad een aftik/schiet element.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 8] - 23 februari: Met zand strooien
« Reactie #23 Gepost op: 23-02-2019, 22:32:23 »
Sarah was toch echt de enige die ik tijdens de executie met oprechte blijheid zag. Merel wist niet goed hoe ze moest acteren dat ze blij was en Niels was natuurlijk al door.

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 8] - 23 februari: Met zand strooien
« Reactie #24 Gepost op: 23-02-2019, 22:39:04 »
Verbeter mij als ik fout ben, maar is dit niet de eerste keer dat er 4 van hetzelfde geslacht er op een rijtje uitgaan.
klaar voor de strijd

Offline MissLeonie91

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] - 23 februari: Met zand strooien
« Reactie #25 Gepost op: 23-02-2019, 22:44:03 »
Verbeter mij als ik fout ben, maar is dit niet de eerste keer dat er 4 van hetzelfde geslacht er op een rijtje uitgaan.

En wat wil je hiermee zeggen dan?
Daar kan echt geen hint aan verbonden worden want het valt niet te voorspellen wie de test het slechtste maakt..

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 8] - 23 februari: Met zand strooien
« Reactie #26 Gepost op: 23-02-2019, 22:45:27 »
En wat wil je hiermee zeggen dan?
Daar kan echt geen hint aan verbonden worden want het valt niet te voorspellen wie de test het slechtste maakt..

Je mag soms ook gewoon iets opmerken zonder dat het een hint hoeft te zijn. ;)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Aflevering 8] - 23 februari: Met zand strooien
« Reactie #27 Gepost op: 23-02-2019, 22:45:49 »
Waarschijnlijk gewoon dat het de eerste keer is ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Crysus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 8] - 23 februari: Met zand strooien
« Reactie #28 Gepost op: 23-02-2019, 22:49:22 »
Jammer dat aan de montage al te zien was dat Sinan eruit zal gaan. Hij was opeens veel meer op beeld te zien dan normaliter.

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 8] - 23 februari: Met zand strooien
« Reactie #29 Gepost op: 23-02-2019, 22:51:29 »
En wat wil je hiermee zeggen dan?
Daar kan echt geen hint aan verbonden worden want het valt niet te voorspellen wie de test het slechtste maakt..

Waarschijnlijk gewoon dat het de eerste keer is ;D

Wat D*N zegt
klaar voor de strijd

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [Aflevering 8] - 23 februari: Met zand strooien
« Reactie #30 Gepost op: 23-02-2019, 22:51:42 »
Jammer dat aan de montage al te zien was dat Sinan eruit zal gaan. Hij was opeens veel meer op beeld te zien dan normaliter.

Inderdaad. Ik moest steeds aan Marc-Marie denken die al in de eerste aflevering tegen Lottie zei: "Ik vind dat ze opvallend veel opnamen van jou maken, ik denk dat je er uit gaat"  ::rofl::
Woosie down?

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 8] - 23 februari: Met zand strooien
« Reactie #31 Gepost op: 23-02-2019, 22:52:57 »
Jammer dat aan de montage al te zien was dat Sinan eruit zal gaan. Hij was opeens veel meer op beeld te zien dan normaliter.

We zijn van 6 ineens naar 4 kandidaten gegaan, dus op zich wel logisch dat ie meer in beeld kwam. Ik vond m niet meer opvallen dan de rest, alhoewel ik bij de executie wel een voorgevoel had. ::jaja::

Offline mastermol

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] - 23 februari: Met zand strooien
« Reactie #32 Gepost op: 23-02-2019, 22:57:16 »

Opvallend bij de executie dat Sarah wederom met haar rechterhand in haar zak zit.
Dat doet ze bij iedere executie, vraag mij af wat dit te betekenen heeft.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Aflevering 8] - 23 februari: Met zand strooien
« Reactie #33 Gepost op: 23-02-2019, 22:57:58 »
Ik dacht nog steeds dat Sarah eruit ging dus viel mij niet zo op ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline vickypollard

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] - 23 februari: Met zand strooien
« Reactie #34 Gepost op: 23-02-2019, 23:01:27 »
Jammer dat aan de montage al te zien was dat Sinan eruit zal gaan. Hij was opeens veel meer op beeld te zien dan normaliter.
Was mij niet nog niet opgevallen. Ik zie voornamelijk Sarah, die voor mijn gevoel 50% van de totale zendtijd van dit seizoen gevuld heeft 😂

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [Aflevering 8] - 23 februari: Met zand strooien
« Reactie #35 Gepost op: 23-02-2019, 23:06:24 »
Was mij niet nog niet opgevallen. Ik zie voornamelijk Sarah, die voor mijn gevoel 50% van de totale zendtijd van dit seizoen gevuld heeft 😂

Ja, maar dat komt doordat ze haar geëxalteerde gekir tot vervelens toe uitkiezen om de locaties te introduceren. Al vanaf de eerste aflevering trouwens.
Woosie down?

Offline vickypollard

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] - 23 februari: Met zand strooien
« Reactie #36 Gepost op: 23-02-2019, 23:11:34 »
Ja, maar dat komt doordat ze haar geëxalteerde gekir tot vervelens toe uitkiezen om de locaties te introduceren. Al vanaf de eerste aflevering trouwens.
Bedoel je nu te zeggen dat jij het niet superheftig vond dat overal vuur stond tijdens die supergave opdracht op dat fantastische strand?  ;)

Het is wel opvallend hoeveel ze in beeld is geweest. Ik hoop niet dat dat straks een of andere hint moest zijn dat ze de mol was of zo.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 8] - 23 februari: Met zand strooien
« Reactie #37 Gepost op: 23-02-2019, 23:33:44 »
Een zwakke aflevering dit keer. De opdrachten waren vast leuk en spannend om te doen maar om er naar te kijken vond ik het erg teleurstellen. De dronebeelden vond ik dit keer ook too much. Nou ja, hopen dan maar op een knetterspannende en mysterieuze finale met topopdrachten.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] - 23 februari: Met zand strooien
« Reactie #38 Gepost op: 23-02-2019, 23:37:33 »
Yes but no but yes but die kapers deden gewoon helemaal niks. En dan de hitte en het zand op het strand.

En het jokerspel werd wel aardig verknald door Merel, nog voor het spannend was. En daar rolde ook nog uit dat zij anders zou hebben gewonnen, de foute voorspelling van Sarah. Zou Merel dat zo hebben meegekregen, en daarom de stekker eruit trok, want ze wilde per se die vrijstelling niet?! Ze is wel Productieassistent Numero Uno :).
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline mastermol

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] - 23 februari: Met zand strooien
« Reactie #39 Gepost op: 24-02-2019, 00:27:21 »
En ja hoor, Sarah heeft WEER haar hand in de zak tijdens de executie! Dit valt nu toch wel erg op.

Hieronder een screenshot met Sarah tijdens de executies van afl 4,5,6,7 en 8.
Vooral bij de executie in afl. 5 ziet het er allemaal wat raar uit als je dit een paar keer terugkijkt en op haar hand let.  ( aflevering 5 vanaf 56:50 tot 57:01 ).
Sarah krijgt dan haar groene scherm te zien. Ze is blij, maar houdt haar hand zo goed mogelijk in haar zak. Je ziet haar hand heel even uit haar zak komen, maar die stopt ze zo snel mogelijk weer terug. Het lijkt wel alsof zij iets in haar hand heeft wat anderen niet mogen zien.