Wat een flut finale aflevering. Te veel terugblikken. Totaal geen spannende opdrachten
Precies wat ik ook vind. Ik vroeg me al af of ik de enige was. Wat mij betreft had deze uitzending met terugblikken niet gehoeven. Geen nieuwe informatie of spannende televisie. Voelt meer als het uitmelken van het concept helaas en niet erg leuk voor kijkers. Geef dan tenminste iets, zoals wie de afvaller is.
[edit] Maar ik blijf bij Merel mol
Sarah kijkt overtuigd, omdat ze al lang weet dat Merel het is en zij meer info heeft dan Niels en weet dat ze wint. En Niels kijkt overtuigd omdat hij nu toch eindelijk zeker denkt te zijn nu hij o p Merel zit. En Merel kijkt overdreven naar Niels en dat doe je niet als je kandidaat bent, want er wordt ongetwijfeld aan ze alledrie gevraagd om strak voor zich uit te blijven kijken.
Maar misschien wil dit wel juist zeggen dat het dan toch Niels is? Want als het Sarah of Merel zou zijn zou Niels dit keer kunnen afvallen, zodat we volgende week nog steeds een spannende aflevering hebben met Sarah en Merel...