Ook wanneer Niels de mol zou zijn en niemand op hem zit heeft één van de twee kandidaten de test als beste gemaakt. Daar heb je geen extra opdracht voor nodig.
Dat snap ik, maar dat zou maar weinig leuke en bevredigende televisie zijn als eigenlijk niemand de test goed had gemaakt. Rick (regisseur) gaf in een eerdere podcast al aan dat dat het laatste is wat ze willen en ook nog nooit is gebeurd, is dat er niemand op de mol zit. Dus als zoiets in een hoge uitzondering wel zou gebeuren geloof ik wel dat ze er alles aan zouden doen om dat te voorkomen en als dat niet gelukt is ervoor zorgen dat er toch nog een 'terechte' winnaar gaat zijn met een extra spel, in plaats van kijken naar die 2 vragen die per ongeluk toch nog per ongeluk op de mol waren ingevuld of zelfs de snelste tijd te rekenen. Want dat voelt maar weinig als een echte winnaar dan, gezien ze beiden superfout zaten.
Evengoed geloof ik toch niet in dit scenario, omdat ik er al lang zeker van ben dat Merel de mol is.
[edit]
Niels heeft geen 'Shure' koptelefoon, maar de vrouwen wel?Ik geloof niet dat het iets is hoor, maar deel 'm maar gewoon, misschien kan iemand anders er nog iets mee. Het viel me op dat beide vrouwen bij de opdracht een koptelefoon van 'Shure' hadden, maar dat leek op de koptelefoon van Niels op de hoofdband afgeplakt te zijn met gaffertape. Het lijkt me niet echt iets betekenen, maar misschien dat iemand anders er iets in ziet?