Auteur Topic: [De Mol] Elisabet  (gelezen 67361 keer)

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [kandidaat] Elisabet
« Reactie #260 Gepost op: 5-05-2019, 22:52:09 »
Yep de beste mol ooit, zoooooo tof dit seizoen. Nu al heimwee  ::bravo::
Meer L

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Elisabet
« Reactie #261 Gepost op: 5-05-2019, 22:56:04 »
En onvoorbereid hč, laten we dat niet vergeten!

Hoogtepunten:
Bij de molliciatie: "Ik had het al wel verwacht."
Tegen haar man: "Ik ben de mol."

Wat een kanjer! Wat een heerlijk mens!
En wat een prachtige gedachte dat als haar zoontjes wat ouder zijn, ze hun moeder uitvoerig kunnen bekijken.
Heerlijk! Dit was het beste tv-programma in heel lange tijd. Hartelijk dank aan alle makers, alle kandidaten, de crew en de sponsors!
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Elisabet
« Reactie #262 Gepost op: 5-05-2019, 22:58:34 »
Dit had niet beter kunnen uitpakken.. echt zo blij met haar als mol !!!  ::bravo::

Waarschijnlijk de beste mol ever. Moet nog even de euforie laten zakken  ::wijn::

Offline Theoreticus

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Elisabet
« Reactie #263 Gepost op: 5-05-2019, 23:01:24 »
 ::super::

Het had niet mooier kunnen zijn.  ::bravo::

Nu even uitblazen ::wijn::
De eerste groep had dipsaus klaar. Dipsaus is klaar. Het kán niet makkelijker zijn.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Elisabet
« Reactie #264 Gepost op: 5-05-2019, 23:02:22 »
Ik ga het volgende week allemaal moeten zien. Ik had, toen ik Kaat begon weg te strepen, niet meer het gevoel dat we een goede Mol hadden en dat dat te wijten was aan het onvoorbereid zijn.
Dus ik moet nog overtuigd raken nu. ;)

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Elisabet
« Reactie #265 Gepost op: 5-05-2019, 23:07:04 »
Ik heb het "beste mol ooit"-gevoel helemaal (nog) niet  ::ohno::

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Elisabet
« Reactie #266 Gepost op: 5-05-2019, 23:07:36 »
Heb echt voor het eerst dat ik de mol best lang in het vizier heb gehad, alhoewel ik op het eind toch nog getwijfeld heb tussen Bas en Elisabeth. Maar Elisabeth, wat heb jij het fantastisch goed gedaan zeg!!! Ik vond de mol van vorig seizoen al supergoed, maar Elisabeth overtreft het nog met 10 keer.
Ik zei al dat ik het veel toffer vond om een onvoorbereide mol te hebben, en dan ook nog zo goed de mol zijn zonder voorbereiding...  ::ok:: ::ok:: ::ok::

Offline peterterh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Elisabet
« Reactie #267 Gepost op: 5-05-2019, 23:08:37 »
Ja!! Twee mollen goed dit jaar! Sinds aflevering 5 kwam ik steeds uit bij Elisabet, maar de twijfel bleef! In deze aflevering kwam die twijfel zelfs tot een hoogtepunt, meerdere keren gedacht dat ze het misschien toch niet was. Zelfs nog tot na de test dacht ik, ‘nu zal het toch Bas wel zijn’, maar  ::bravo::    Elisabet! Geweldig gedaan! Ben heel benieuwd naar haar sabotages!

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Elisabet
« Reactie #268 Gepost op: 5-05-2019, 23:11:29 »
Ik ga het volgende week allemaal moeten zien. Ik had, toen ik Kaat begon weg te strepen, niet meer het gevoel dat we een goede Mol hadden en dat dat te wijten was aan het onvoorbereid zijn.
Dus ik moet nog overtuigd raken nu. ;)

Na het afvallen van Kaat besloot ik dat het Bas moest zijn. Aangezien Kaat en Bas bij de muur aanwijzingen moesten doorgeven (molse plek). Elisabet zat juist vaker (zo dacht ik) op onmolse posities.

Ik ben benieuwd naar volgende week.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [kandidaat] Elisabet
« Reactie #269 Gepost op: 5-05-2019, 23:14:32 »
Elisabet! Hulde!  ::bravo::  ::confettie:: ::respect:: Hulde, fantastische mol! Supermooi seizoen, toffe kandidaten, terechte gegunde winnaar. Supermol.

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Elisabet
« Reactie #270 Gepost op: 5-05-2019, 23:16:13 »

Door het dagboek wist ik dat de mol een vrouw moest zijn. En toch dacht ik Bas.  ::rofl::

Dat én dat ze tegen haar man zei dat ze de mol was, dat geloofde ik ook. Maar verder nog geen seconde verdacht  ::rofl:: ::rofl::

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Elisabet
« Reactie #271 Gepost op: 5-05-2019, 23:17:12 »
Ja, ik ben toch blij dat ze blijkbaar in haar werk niet zo is als in De Mol. ::rofl::
Eens!

Proficiat aan allen die het goed hadden!


Offline suuuus

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Elisabet
« Reactie #272 Gepost op: 5-05-2019, 23:19:10 »
Ik heb het "beste mol ooit"-gevoel helemaal (nog) niet  ::ohno::

Nee, ik ook nog niet. Ik heb ook weinig acties gezien van haar, ik hoop dat we volgende week verrast worden

anoniem 30784

  • Gast
Re: [kandidaat] Elisabet
« Reactie #273 Gepost op: 5-05-2019, 23:20:53 »
Super goed gedaan!  ::bravo:: Echt een topper!

Ik wou dat ik haar was blijven verdenken...  ::ohno::


Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Elisabet
« Reactie #274 Gepost op: 5-05-2019, 23:21:32 »
Dat én dat ze tegen haar man zei dat ze de mol was, dat geloofde ik ook. Maar verder nog geen seconde verdacht  ::rofl:: ::rofl::

Ja, dat ook inderdaad.  ::rofl::

En dat ze in de tunnels deed alsof ze doodsbang was en terug ging voor een pasvraag. Tuuuuurlijk, dacht ik.
En ja, ook wel vreemd dat ze uiteindelijk het minste geld binnenbracht.

Maar toch kon zij niet de mol zijn... ::rofl::

Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Elisabet
« Reactie #275 Gepost op: 5-05-2019, 23:24:11 »
Knap! Wat een actrice, ik was er helemaal ingetrapt terwijl ik ze vooral in afl 2 en 3 echt verdacht vond, daarna eigenlijk niet meer

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Elisabet
« Reactie #276 Gepost op: 5-05-2019, 23:28:19 »
Ben een beetje aan het nalezen en het is wel echt heel duidelijk dat ze een rol heeft gespeeld. Ik vond ook gelijk in de eindmontage dat ik al een hele andere Elisabeth zag. Ik denk dat velen nog verrast zullen worden volgende week, maar naar mijn mening, met het feit meenemend dat ze grotendeels onvoorbereid was, het ''zijn van de mol'' naar een nieuw niveau heeft getild.  ;D

anoniem 30784

  • Gast
Re: [kandidaat] Elisabet
« Reactie #277 Gepost op: 5-05-2019, 23:31:01 »
Dit seizoen had niet beter kunnen eindigen wel.  ::tandpastasmiley::
Denk dat niet veel mensen dit zagen aankomen.

(Van dit forum dan... ::rofl::)

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Elisabet
« Reactie #278 Gepost op: 5-05-2019, 23:31:46 »
Bij de slang had ze Martijn wat onderschat en bij de escapeboot wss Bruno. Hierdoor had ik haar afgeschreven, mocht ik dus niet gedaan hebben  ::tandpastasmiley::

Offline yfpyfke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Elisabet
« Reactie #279 Gepost op: 5-05-2019, 23:34:41 »
Bij de slang had ze Martijn wat onderschat en bij de escapeboot wss Bruno. Hierdoor had ik haar afgeschreven, mocht ik dus niet gedaan hebben  ::tandpastasmiley::
Ja en bij de paintbalopdracht heeft ze geprobeerd om Joeri Bas te laten afschieten, omdat ze aangaf dat hij de vrijstelling had. Ik denk dat ze zelf niet durfde omdat dat te verdacht zou zijn.