Jaike volgt in ieder geval Wie is de mol op instagram.
Tina en Jaike zijn de enige twee mogelijke kandidaten die elkaar volgen, dus ik denk dat ze elkaar van iets anders kennen. Denk nog steeds wel dat Jaike een grotere kans heeft om in dit seizoen te zitten dan Tina. Ik weet niet sinds wanneer Jaike Tina volgt, maar het kan dat Tina Jaike wel pas sinds gisteren is gaan volgen, maar Jaike Tina al voor de opnameperiode (omdat ze Tina ergens anders van kent). Zeker ook omdat Tina wél een Instagrampost heeft geplaatst in tegenstelling tot al onze andere verdachten, die maximaal stories hebben geplaatst, en m.u.v. Toprak allemaal promotioneel zijn.
Toprak zat trouwens na GTST nog in CMC van RTL 4, uitgezonden nog in het voorjaar van 2018, en in de film Rokjesdag, en ze zat in juni 2018 nog even als gastrol in GTST. Ze is dus nog redelijk recent wat mij betreft. En natuurlijk is haar deelname nog wisselgeld voor die ene keer dat ze als edelfigurant op mocht treden tijdens een WIDM bekendmaking, waarbij ze misschien wel veel liever écht mee had willen doen. Dan was dat een mooie zij-ingang toentertijd.