Man wat kan jij klagen zeg. Dat is je goed recht uiteraard, maar moet je nu in elke post je onvrede laten blijken dat je nog eventjes geduld moet hebben?
Is ook niet leuk naar de makers toe. Qua bekendmaking maakt het toch niet uit of die nu is.. in oktober of in december? Ik heb liever een spectaculaire bekendmaking waar we iets langer op moeten wachten dan een saaie in oktober.
Precies zoals je zegt, het is mijn goed recht.
Laat me je alleen even uitleggen dat er meerdere types molloten zijn.
Molloten die de aflevering 3 keer terugkijken en in alles een 90 cijferige code zien.
Totaal niet wat ik zelf doe, maar judge ik hun? Nee want ieder zijn ding.
Ik heb geen verantwoording tegenover de makers. Ik ben een trouwe kijker met een passie voor het programma maar het wordt allang niet meer gemaakt op de manier die ik leuk vind. Toch kijk ik, omdat ik ze elk jaar weer een nieuwe kans geef als fan.
Daarnaast is voor mij persoonlijk voorpret het leukste. Het programma, wanneer het op tv is, mist in mijn ogen veel mysterie zoals het eerder was.
Die mysterie haal ik vaak wel uit voorpret. Ik schrijf artikelen en wil dit jaar een podcast beginnen en ik kijk er gewoon al 2 weken naar uit. Dus ja, ik uit mijn teleurstelling.
Omdat ik persoonlijk niet snap dat het zolang duurt. Zo maak je het in mijn ogen een onnodig groot ding. at the end of the day is het gewoon kandidaten en locatie bekend maken. Ik begrijp oprecht niet waarom dat zo lang moet duren. Dat is ook onderdeel van het programma en als je mijn geklaag niet kan aanzien dan scroll je lekker door.