Sorry aan iedereen die een week lang heeft uitgekeken naar het eerste FTM-lijstje.
Hier is het:
Opdracht 1.1: Ik zie uiteraard bij enkele kandidaten verdachte en kandidaatse acties, maar er is geen zinnige manier om er geld aan te koppelen. Ik ga ze dus gewoon in de onbekend kolom houden.
Opdracht 1.2: Het verdiende geld verdeel ik over de 10 kandidaten omdat er op dat vlak niemand iets uitzonderlijk gedaan heeft om dat geld te krijgen.
Maar er zit verschil in geld dat niet verdiend werd.
Hoofdproef (€2750 niet verdiend): Als de sterke groep sneller gelopen had, kon er €2000 verdiend worden maar. Dus €2000 werd verloren door alle 10 de kandidaten (€200/kandidaat)
De sterke groep liep niet sneller en kwam op €1500 aan bij Gilles. Deze 5 kandidaten zijn dus verantwoordelijk voor een extra verlies van €500 (€100/Sterke kandidaat)
Martijn wilde over de lijn gaan bij €1500 en de rest niet. Deze 4 kandidaten zijn dus verantwoordelijk voor de extra verloren €250 (€62,5/sterke kandidaat buiten Martijn)
Bruine zeep (€800 niet verdiend): Beide teams zijn maar tot €200 gekomen. Dus de €800 werd verloren door iedereen (€80/kandidaat)
Bamboo dancing (€1000 niet verdiend): Het sterke team kwam tot €600. Dus iedere kandidaat heeft zeker €400 niet verdiend (€40/kandidaat)
De extra verloren €600 komt dan natuurlijk op het conto van de zwakke groep (€120/zwakke kandidaat)