Hier en daar komen we wel wat te weten over wie wie wel of niet verdenkt. Hieronder wat er wordt uitgesproken in de biechten. Uiteraard hoeft een genoemde naam niet altijd te betekenen dat die persoon ook echt een molverdachte is. Maar alle beetjes aan info kunnen helpen om er uiteindelijk achter te komen wie wie écht verdenkt.
Aflevering 1: nadat mol gekozen is, 's avonds
Axel: Bas (was in een keer wel wat anders), Bruno, Joeri (had goede kop)
Kaat: Liesbeth (super slimme vrouw, rustig, maar ik zie in sommige mensen molkwaliteiten)
Aflevering 2: na eerste opdracht
Ingrid: merkt op dat Axel en Martijn óók dipsaus gingen maken
Joeri: merkt op dat dipsaus = klaar niet is doorgeven (door Bas en Kaat)
Aflevering 2: de test
Eva: - (niet echt een idee wie de Mol is)
Ingrid: Elisabet was heel traag bij de wandeling en dan weer gaan/stoppen, gaan/stoppen.
Bruno heeft mij naar boven gestuurd, zou een Mol nooit doen.
Martijn: Kaat wilde tien minuten wachten boven, 750 misgelopen, heel bizar.
Bas: Joeri gaf snel op met loskappen bal, als je beroepsfierheid hebt als lasser doe je dat niet zo snel.
Axel: Eva trok Bruno naar beneden op zeephelling.
Aflevering 3: filmpjes konijnenleugen
Bruno: "Ingrid kon wel goed liegen." Joeri: "Ingrid was vrij vlot ja."
Bas: Martijn loog goed terwijl we normaal denken dat hij te vertrouwen is (zegt hij tegen Joeri en Bruno)
Kaat zegt tegen Ingrid dat ze Axel heel goed vond liegen.
Axel zegt tegen Ingrid dat hij Elisabet goed vond liegen. Ingrid zegt dat ze Elisabet juist het minste vond.
Aflevering 3: de test
Kaat: Ingrid, Axel, Eva. "Mijn hoofdverdachten zijn nog altijd Ingrid en Axel. En sinds vandaag toch ook wel Eva." (Eva omdat het vreemd was dat ze voor geleedpotige koos. Achteraf gezien het ergste.)
Ingrid: verdacht dat Martijn en Elisabet geen zak pinda's meenamen.
Elisabet:
Martijn is minder verdacht omdat hij met slang sliep.
Axel: Ingrid. (Zei al bang te zijn voor varken dat inderdaad kwam.)
Joeri: Bas heeft me van mijn voetstuk proberen te halen met ballonnen.
Bas: Eva ga ik verder testen (want gezichtsexpressies in filmpje vielen op).
-----
Ik heb de reacties op de konijnenleugens er ook bij gezet omdat ik verwacht dat er opmerkingen gemaakt worden over de personen die verdacht worden omdat je daar het meeste op let. Zo noemt Kaat daar Axel die ook een van haar hoofdverdachten is bij de test.