Nieuws Praat mee over elke Internationale versie van de Verraders in ons nieuwe Traitor board!
Dat er nog maar 1 kandidaat is met een misschien-scherm is behoorlijk interessante informatie. We hadden ergens al kunnen opvangen dat Kaat een misschien-scherm had, maar het 3e scherm is er ook al uit.Edit: Axel en Joeri zijn niet de Mol. Zo afspreken om 3000 euro te nemen.
Dan is het Bas
Waarom niet Elisabet?
Omdat ik die niet verdenk Herstel: niet wil verdenken
Het was duidelijk dat Bas de vrijstelling had. Maar zou hij als mol niet meer gestuurd hebben bij het te winnen bedrag? Alles was correct beantwoord, terwijl het bijna onmogelijk was om als je fout antwoordde te weten wat juist was.
Maar je kan als Mol ook 5000 euro nemen en dan hopen dat het leidt tot een groot minbedrag door al het wantrouwen.Het is Joeri die de plannen weer saboteert door eerst Axel vertrouwen te geven door een strafpunt te neutraliseren en daarna 3000 euro te verdienen in ronde 2.
Axel heeft dus als snelste zijn tests ingevuld. Er vanuit gaande dat de mol niet op de hoogte was dat dit ooit een vraag zou zijn, neem ik toch aan dat normaal gesproken de mol het snelste zijn test invult.
Het was overduidelijk bij de laatste vraag bij de koffertjes (wie had een scherm met: jij bent de mol misschien) dat ze allemaal naar Bas keken en hem dus allemaal verdenken.
Als Axel de mol is waarom zegt hij dan ja op de 3000 euro. Hij kan ook doen of zn neus bloedt. Hij had tenslotte toen zeker nog een andere kaart. Als mol hier zomaar 3000 euro laten winnen, dat lijkt me vreemd.
Dat ze alle drie de vragen juist hadden, zou wel eens een teken kunnen zijn dat de Mol geen briefing heeft gehad.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
955 gasten en 3 vaste bezoekers