Nieuws Join de officiële RealityNet Discordserver en chat samen met andere forumleden!
Over de bij:Spoiler (klik om te tonen/verbergen)Niemand die denkt dat het een man is? Ik dacht echt dat het Jandino is o.i.d., maar ik denk echt niet dat het een vrouw is
Pinguin Spoiler (klik om te tonen/verbergen)hoorde in dit Duitse nummer ineens Chantal JanssenKrab Spoiler (klik om te tonen/verbergen)hoorde al Ronnie flex, niks veranderd Tijger Spoiler (klik om te tonen/verbergen)blijft lastig ik blijf bij Alex Klaassen Zeemeermin Spoiler (klik om te tonen/verbergen)loiza lamers , stem is duidelijk Joker Spoiler (klik om te tonen/verbergen)weinig herkenning , misschien dat ik deze persoon ook zonder masker niet ken
Hmm heeft tijger ergens gezegd dat hij geen cabaretier is in een vraag ? Dan heb ik die waarschijnlijk even gemist
Ik dacht aan:Ridder: Spoiler (klik om te tonen/verbergen)Ik meende eerst Gerard Ekdom te horen, Frank Dane zou ook kunnen; ik vind deze nog lastig
Voor mij niet lastig hoor...Spoiler (klik om te tonen/verbergen)De ridder is klein van stuk, net als Gerard Ekdom. Frank Dane is 3m12 dus die zit zeker niet in dar ridderpak
10 stuks over.Deze denk ik zeker te weten;- Zeemeermin- Olifant- Kikker- PandaTwijfel;- FlamingoNiet echt een reëel idee, alleen een leuk vermoeden hier en daar;- Joker- Ridder- Bijenkoningin- Tijger- Pinguin
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
925 gasten en 2 vaste bezoekers