Panda heel mooi optreden
stem is hier al weken vrij duidelijk Birgit Schuurman , we zien nog geen reden om hier van af te wijken
Ridder , hier zat ik bij het eerste optreden nog echt op een verkeerd spoor , maar na een duwtje van mijn vriendin kan ik na vorige keer en deze keer niks anders horen
gerard Ekdom , dit moet wel juist zijn . Dat buddy zegt dit is geen Gerard Ekdom komt compleet gespeeld over
Kikker al vanaf eerste optreden kunnen wij hier niemand anders meer horen dan
Wolter kroes en daar gaan we echt niet meer van afwijken
Pinguin
vorige keer hoorde ik hier heel duidelijk Chantal Janzen haar stem in ,nu had ik dat aanzienlijk minder . Mijn vriendin die het meer heeft voor hints etc ( daar volg ik de media etc te weinig voor ) is al tijdje bezig dat dit lone van Roosendaal is . Geboren in Duitsland, tuinbroek uit mamma Mia, mamma mia in Griekenland, Madonna bij Koefnoen etc Voorlopig ga ik mee in de keuze lone maar Blijft twijfel bij mij, ik vind de Pinguin zo beweeglijk en zie dat lone niet echt doen
Ster en Saturnus
na letterlijk 2 noten zegt mijn vriendin zij is olcay dus dan moet dat Ruud de wild zijn, wilde haren in de hint check. Ja wat kan ik daar Dan nog tegen in brengen
Olifant in begin getwijfeld maar sinds vorige keer al overtuigd en nu nog meer
everon Jackson hooi, aka bing , hier zal ook nog heel wat moeten gebeuren wil er hierin wat veranderen
Bij de ontknopingen
wederom dus geen verrassingen helaas
De twijfel zit bij mij vooral bij joker , waarvan ik denk dat ik die persoon niet ga kennen zonder masker en met de naam die mijn vriendin hiervoor heeft staan
klopt dat wel. Pinguin blijft ook lastig . Tijger en bijenkoningin nog vorige optreden stuk overtuigder , zeg maar 85% .rest eigenlijk 100% maar dat ben je pas als se maskers af zijn