Dat komt wel goed met die Pokéboys. "Gotta catch them all" of "Gotta catch the mole" - het is maar een subtiel verschil.
En Brent, wat mij opviel was dat jij het spel heel scherp speelde, en iedereen direct leek te confronteren met eventueel mollengedrag. Deed je dit bewust? En heb je zelf ook geprobeerd om verdacht over te komen?
Een leuk weetje is dat de elke favoriete Pokémon van ons drie met een A begint én elk een andere kleur heeft van die teams van Pokémon Go! Ik gebruik dan ook nu graag even deze primetime om te zeggen dat Altaria de leukste Pokémon ooit is en altijd beter zal zijn dan Arcanine en Ampharos.
In spelletjes ben ik altijd enorm fanatiek. Ik stel graag alles en iedereen even scherp om het spel zo heftig en zo spannend mogelijk te maken, dat is gewoon mijn speelstijl en ik denk niet dat ik daar ooit van ga afwijken. Het op dermate manier handelen gebeurt wel altijd gevoelsmatig en op eigen intuïtie, niet vaak vanuit een bepaalde tactiek of vanuit bepaalde inzichten. We kunnen dus stellen dat het half bewust, half niet-bewust naar voren werd gebracht. Daardoor word ik vaak neergezet als een
slechterik, maar ik bedoel het eigenlijk heel goed. Ik erger me mateloos aan bepaalde spelers die enorm weinig toevoegen aan het spel, zowel inhoudelijk als daarbuiten. Zeker als die spelers dan gaan klagen dat de
sfeer niet goed zit. In mijn ogen snappen die spelers het spel dan niet, of ze hebben niet door dat ze zo grijs en saai zijn als bijvoorbeeld Liesbeth Staats. Ze doen zelf niets om de
sfeer naar eigen zeggen te verbeteren en helaas kent dit spel ook een paar zulke spelers. Lees je dit als deelnemer en voel je je aangesproken, ja? Doe er dan wat aan x
Ik heb niet bewust geprobeerd om mezelf verdacht te maken. Meestal gebeurt dat een beetje vanzelf bij mij. Als ik dingen fout deed, dan gebeurde dat oprecht per ongeluk of ik snapte niet heel goed wat ik moest gaan doen.