Oeh... nog even afwachten dus! En de kandidaten, wie zullen dat toch gaan worden? We weten nog maar BAR weinig...
Tijd om alvast even in het verleden te duiken. Hoe enthousiast waren de mensen in de voorbereiding op het eerste seizoen van WidMO?
Spanning voor de selectie...Als je aan WidMO mee wilt doen, zorg dan dat je schone nagels hebt. Want geheid dat je ze allemaal af gaat bijten. En die spanning begint al vóór het spel.
Je hebt je ingeschreven, en dan is het afwachten. Op dat ene bericht waarin staat dat jij bent uitgekozen om mee te doen. Je examenuitslag is er niets bij. Sommigen worden letterlijk gek van de spanning. Dat is iets van alle tijden.
We gaan even terug naar het allereerste seizoen, uit het jaar - hou je vast - 2003. Dit baanbrekende nieuwe concept leverde natuurlijk enorm veel inschrijvingen op: 65 maar liefst! Dat de toenmalige crew (waaronder iemand genaamd D**N... familie van?) even tijd nodig had om hier een selectie van slechts 9 deelnemers uit te maken, is logisch. Maar niet iedereen kon dit lange wachten aan.
Toen werd aangekondigd dat de kandidaten een week later bekend zouden worden gemaakt, werd de spanning Groeneman even te veel.
Kunnen jullie wel al de namen geven van de deelnemers of zijn die ook zo geheim ??
harstikke geheim
volgende week vrijdag mensen
Wat is dit nu weer voor gedoe !!!
Wil trouwens iedereen die wel kandidaat is ff reagereen dan hoop ik het toch nog te weten te komen voor vrijdag
Helaas, Groeneman moest de hele week wachten... totdat ineens, een dag voor de deadline...
Nou Groeneman, zal ik je dan een klein beetje uit je lijden verlossen door een tipje van de sluier op te lichten voor D-Day (morgen).....
Ik ben wel kandidaat
De mol!
In hoogsteigen persoon! Hoe vet is dat! Natuurlijk was iedereen hiervan onder de indruk, op Silver_Wing na.
mmmmm :-\ handig hoor...de moderators kunnen waarschijnlijk nou aan het ip adres wel zien wie het is
Afijn, de spanning werd alleen maar groter en groter. Groeneman werd er naar eigen zeggen hyperactief van. TBM deed daar nog een schepje bovenop.
wat heet! mijn ouders hebben het sint annabos hospitaal al zes keer geraadpleegd. . .
En het werd nog erger...
ikzweet momenteel op plekken waarvan ik niet wist dat ik ze uberhaupt had; ik ben echt bloed, bloedzenuwachtig
Gelukkig heeft iedereen uiteindelijk het lange wachten overleefd.
Nu wij nog! Want wie zullen toch de kandidaten worden van dit seizoen? Nog een paar dagen geduld...
D*N (of D'N... nou ja, het verschil is in het forumlettertype toch nauwelijks te zien
), wat is eigenlijk jouw favoriete moment van Wie is de Mol Online?