Ja, speel met "verdeel en heers".
Vertrouw op een bondgenoot, waar je alles eerlijk en open mee deelt, Maar houd ook de andere kandidaten dichtbij. Vertel ook af en toe de waarheid tegen je schijnbondje, maar zorg ervoor dat dat geen informatie is waar ze veel aan hebben. Ze kunnen dan wel zeggen: "Ah, je sprak de waarheid, dus ik kan je vertrouwen". Dan kom je met een volgende leugen gemakkelijker weg en kun je wellicht mensen uit het spel werken. Iets wat in het late stadium, met de finale in zicht, wel belangrijk is
Dat bracht mij in ieder geval heel ver, aangezien ik ook wist dat vrij veel mensen toentertijd al snel op de goede mol zaten. Die informatie had ik, omdat ik met iedereen praatte. Ik moet wel zeggen dat ik toen zo veel lijntjes had uitstaan dat ik op een gegeven moment fouten maakte
Bij de mandjesopdracht plaatste ik in de verkeerde pm groep om stiekem Dennis te droppen. Bleek Dennis in die groepspm te zitten
Wellicht een ingewikkeld verhaal, maar voor mij werkte het wel. Op die manier heb je de meeste informatie denk ik