Nieuws Zap is terug! Geef je nu op voor het avontuur van je leven!
Het volgende nummer klinkt Afrikaans. Ik kreeg er een beetje een Hakuna Matata gevoel bij. Maar welk Afrikaans land? In ieder geval niet eentje waar ze Arabisch spreken.
Flyer voor hoe maak ik geen fouten als spelleider
*Ik pak koffer 29 van de band en plaats m op een kar naar de douane*Poeh, dat waren ze eindelijk
Het volgende nummer klinkt ook Afrikaans, maar is in ieder geval geen Engels. Suriname zou in theorie ook kunnen. Daar spreken ze naast Nederlands en Engels toch ook een andere taal?
Geen idee hoe dat klinkt... Zit daar niet Engels en Portugees in? Dan zou het best kunnen.
Douanevrienden!Wij hebben weer belangrijke informatie voor jullie:Mexico zit niet bij de 25 gerechtenGerecht 16 Saudi Arabië: kip boontjes tomaat
Dat is een goede optie voor de proevers dan. @Sanmol dat Afrikaanse lied hoeft geen Nigeria te zijn hè Nigeria kan ook de oplossing zijn
Dus hoe gaat het hier?
We kunnen het beste vanavond gewoon 3 gerechten proberen als het niet meer lukt, toch?
Ik zou graag een overzicht willen van hoeveel en welke gerechten we al hebben kunnen uitsluiten. Want als we tot zondag hebben, waarom dan nu al gokken?
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
958 gasten en 4 vaste bezoekers