Nieuws Join de officiële RealityNet Discordserver en chat samen met andere forumleden!
En daarom denk ik dus ook dat een van de kramen een jackpotbonus of iets dergelijks herbergt... maar ja diva Sanmol of zullen San maar weglaten heeft liever dat ik dat niet zoek...
Wijze keus!Los deze waldo op en je krijgt in je pm-box essentiële informatie over de eerste test.Het is aan jou om te kiezen of je dit deelt of niet.De oplossing van de waldo kun je in het topic zetten, want het gerecht is nu UITVERKOCHT!Niemand anders maakt dus kans op de hint, tenzij ze jou helpen en je de hint wil delen
Heb je een clue voor mij?
Ik denk dat ik weet waar dit is .
Heel leuk allemaal hoor maar heeft het enige zin om bij de marktmensjes langs te gaan? Volgens mij hebben ze nog niks positiefs bijgedragen niks persoonlijks
Is de woonplaats van de mol .
Ga nou eens weg. Je hebt je aandacht weer gehad, heel leuk. Nu kun je weer terug naar die Kruidvat van je.
Heel leuk geprobeerd, maar zo praat ik dus niet kechie .
Trouwens, voor wie telt dat geld van onze opdracht eigenlijk? Voor Lucy die het pakte of mij/ons van wie de opdracht was? @D*N Of telt het niet mee voor een joker
Dan doen ze het maar zonder mol?
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
888 gasten en 4 vaste bezoekers