Slovenia: Klinkt wel oké, net te vlak voor punten
Spain: Klinkt wel lekker, maar ook erg 13-in-een-dozijn
United States: Ik had zo gehoopt dat je voor een redelijk onbekende artiest zou kiezen, maar helaas...
Germany: Tsja, dat deuntje is natuurlijk ongelooflijk leuk, maar is al veel te vaak gebruikt
Ireland: Ja, heel goed liedje, maar natuurlijk veel té bekend...
Ukraine: De dansjes zijn het leukst, daar blijft het ook wel bij
Austria: Wel oké, klinkt alleen te vlak
Ecuador: Ha, klinkt de eerste keer wel grappig, de tweede keer beetje vervelend
Kazakhstan: Heerlijke 13-in-een-dozijn
Belarus: Heerlijke 13-in-een-dozijn
India: Lekkere beat wel, maar het blijft gewoon niet hangen en het duurt veel te lang, net als elke Bollywoodfilm eigenlijk...
Mongolia: Zeker credits voor de videoclip, jammer dat ze allemaal zo'n schorre stem hebben
Hungary: Klinkt bekend, maar kan mijn vinger er niet op leggen welk liedje, verder gewoon een heerlijk niemandsdalletje
Netherlands: Leuk dat je voor het eerst meedoet, want dit is duidelijk een beginnersfout, volgende keer beter je best doen
Lithuania: Volgende keer beter je huiswerk doen, dit op zich goede liedje hebben we dus al eens een keer gehad
Romania: Mehh, ik krijg het er heel benauwd van…
Bulgaria: Die willen duidelijk niet nog een keer winnen, ongelooflijk saai, hoe schattig ze ook mag zijn
Mexico: Op zich houd ik wel van elektronische deuntjes, maar dit ligt gewoon helemaal niet lekker in het gehoor, jammer…
Greece: Waarom?! Was er echt niet iets beter te vinden dan deze troep?!
Malta: Hallo, we leven in 2020 hoor, dit liedje is bijna 20 jaar oud!
South Africa: Sorry, ik kan dit gewoon niet serieus nemen, vreselijk genre
Brazil: Brrrr(azil), wat een vervelend liedje, hier krijg ik de zenuwen van…
Switzerland: Mehhh, klinkt echt veel te zwaar en vooral heel vervelend!
South Korea: Had eigenlijk gediskwalificeerd moeten worden, maar goed, het is gelukkig ook gewoon niet goed, edit: oh ze hebben zichzelf gediskwalificeerd, top!