Vervolg onvoldoendes24.
South-Africa - 4.8
- Mooi lied, mooie tekst.
- Ik vind haar een stuk beter dan hem. Hij is natuurlijk super lekker maar doet veel te overdreven. Zij aait alleen maar haar mok maar haar geloof ik tenminste nog!
- Zij zingt ook een stuk beter, veel dynamischer. Nadeel van een duet is dat er altijd één is die minder is.
- Gewoon te overdreven,
dit is echt niet mijn smaak.25.
Bulgaria - 4.5
- Mooie stemmen. Dat kind zingt nog niet perfect, maar ze is oprecht beter dan de meeste voorgaande inzendingen.
- Die Mariya zingt nogal zeurderig in het hoge, oh en het kind nu ook. In het lage is het prachtig maar in het hoge vind ik het niet om aan te horen.
- Beetje saai lied, en het vloog voorbij. Niet veel speciaals aan.
26.
Switzerland - 4.3
- Een leuke introductie is altijd fijn, maar jouw introtekst is net zo lang als
de speluitleg van de Hunger Games van LdHMolletje...- Hij zingt wel erg laag en zacht in het begin. Ik versta er daardoor bijna niks van!
- Wat een tragische melodie.
- Die kan beter acteur worden, ik irriteer me mateloos aan alle overdreven vingerbewegingen en gezichtsuitdrukkingen. Echt too much is het.
- Het lied zelf is mooi, maar de muziek is te hard en ik versta er niks van. Het is
27.
Mongolië - 4.0
- Wat een gave inzending, LdHMolletje! (ik was er van overtuigd dat jij dit ingestuurd had, LdH).
- Waar kijk ik naar? Is dit een nieuwe Hunger Games meets The Hangover?
- Ze zullen het vast prima doen in dit genre, maar ik vind het verschrikkelijk.
- Oeheewoeheejoeee! Tjujdujdujdujdu!
- Origineel, dat is het wel.
28.
United Kingdom - 4.0
- Heerlijke attitude, wat een queen!
- Het liedje vind ik wel echt vrij slecht, ik vind de tekst leuk en grappig maar de melodie is gewoon du du du en dat herhaalt zich telkens.
- Ik vind het een typisch filmpje dat gedeeld wordt door Gerda uit Vlissingen, vervolgens viral gaat via FB en waar iedereen na 3 keer kijken weer klaar mee is. Heb ik namelijk ook een beetje...
29.
Mexico - 3.8
- Omg wat slecht! Zang is idd niet alles maar dit is wel ERG slecht, sorry..
-
Ik kan dit niet aan!- Jammer, want het liedje is op een bepaalde manier nog best leuk (hoewel het wel echt verveelt na een aantal keer luisteren).
30.
Malta - 3.5
- Mooie stem, maar wel echt vrij saai en af en toe nogal ongecontroleerd..
- Ze zingt alsof ze zelf ook niet weet waarom ze het doet, het is echt alsof ze ondertussen de badkamerspiegel aan het schoonmaken is. Girl, get some attitude and fix your peformance!
31.
India - 3.0
- Wat is dit in vredesnaam? Dit klinkt als achtergrondmuziek voor een van mijn HIIT trainingen!
- Ik hoor ook ontzettend veel stemmen,
ik word helemaal gek!32.
Greece - 2.8
- Wat leuk, een leaked sextape van mrchipie, Convans en Lucy!
- Nee, dit kan ik natuurlijk niet serieus nemen. Iemand met een selfiestick die bij allerlei bekende gebouwen een paar woordjes zegt, poehee wat een toffe inzending!
- Ik kan hier vrij weinig positiefs over zeggen, echt wat een hel. Zet het uit, please!
33.
Latvia - 2.5
- Wat leuk voor al die kinderen dat ze mochten figureren in de videoclip, wat een topdag zullen zij gehad hebben.
- Vreselijk, weer een saai liefdesliedje.
- Het is gewoon echt een ontzettend saai lied, ik kan er weinig positiefs over zeggen. Die gitaren ook echt... zó typisch.
-
Ik vind het echt heel slecht.34.
South-Korea - 2.0
- Leuk optreden, goede attitude.
- Geen liedje voor op het songfestival, absoluut niet mijn smaak ook. Ik vind haar leuk maar het liedje is de hel!
- Vreselijke stem! Denk je nou echt dat iemand die zo slecht zingt hoog gaat scoren?
- De helft van wat ik hoor is het achtergrondkoortje, wat een bedrog!
-
Zitten we nou bij So you think you can Dance of op het Songfestival?