34. Spanje - Jongens, even serieus, wie van jullie stuurt nou zoiets in!? Ik bedoel, wat is dit voor... oh, ik krijg ineens een appje van Lucy, wacht even...
Goed, waar was ik? Wat ik wilde zeggen was dat degene die dit instuurde geniaal is! Wat een geweldig nummer!
Ja, ik heb per ongeluk mijn lijstje ondersteboven ingestuurd, dat gebeurt bij Ranking the Forummers ook wel eens. Want dit is natuurlijk fantastisch! Echt heel origineel ook en zo, met die... nou ja, die mensen in die clip met die tattoos en zo, en het klinkt ook zo puur en authentiek!
Heel weinig autotune gebruikt! Love it!
We... gaan door.
33. Libanon - 3 minutes is een goede titel want die laatste anderhalve minuut is inderdaad overbodig.
32. Zuid-Korea - Op zich kŕn een live-optreden best leuk zijn, maar ja, niks moet. Terecht dat de artiest haar naam van "So-Hee" naar "Saay" heeft veranderd.
31. Griekenland - De eerste keer dat ik dit nummer afspeelde op YouTube sprak het me zó aan dat ik het meteen op Repeat heb gezet. Overigens heb ik toen wel het geluid uitgezet, en dat maakte het ook wel een stuk beter. Maar ja, het oor wil ook wat.
30. Denemarken - Het is niet slecht of zo hoor, maar gewoon oninteressant.
29. Kazachstan - Leuk, maar herhaalt zich een beetje
28. VS - Vette Shit
27. Litouwen - Ze doen allemaal wel heel interessant in de video, maar zo bijzonder is het ook weer niet.
26. Nieuw-Zeeland - Keeps rolling on
25. Frankrijk - Vond ik de eerste keer luisteren erg tof, de tweede keer luisteren wist ik niet meer waarom
24. Wit-Rusland - Hysterisch geschreeuw
23. Oekraďne - Ik weet al niet eens meer hoe die ging
22. Zwitserland - Brtdm, zet volgende keer als je zo'n nummer instuurt, in de tekst even een waarschuwing van "zorg dat je verzekerd bent" of zo. De eerste keer stond mijn volume iets te hoog en toen kon ik in mijn hele wijk al het glaswerk vergoeden. Misschien stond het wel al in je tekst hoor, ik heb het niet helemaal uitgelezen - ik stopte ergens bij hoofdstuk 14. Het nummer is wel tof, ik snap niet waarom mensen hier zo op haten. Maar het is een beetje een gimmick, er had meer in gezeten.
21. India - De eerste keer had ik niet door dat dit een inzending was. Ik dacht dat het gewoon pauzemuziek was zodat je even naar de wc kon en wat drinken halen, en alvast kon beginnen lezen aan het tekstje bij Zwitserland. Uiteindelijk wel beoordeeld. Het is een beetje tandartsmuziek. Het heeft toch iets ongemakkelijks om vijf minuten naar een plaatje te staren. In de tekst zeg je dat YouTube vol staat met toffe choreografieën op dit nummer, misschien kon je beter één van die videos uitkiezen? Anyway, verder geen slecht nummer.
20. Filipijnen - Ja, ik weet eigenlijk niet wat ik hiervan moet vinden, dus ik zet het maar ergens in het midden neer.
19. IJsland - Wordt bij elke keer luisteren saaier.
18. Oostenrijk - Het nummer is echt wel leuk. Ik geef niet snel minpunten voor de videoclip, maar wel als ik er letterlijk van moet kokhalzen...