Nieuw-Zeeland Hallo
Ik wil alvast iedereen bedanken die punten geeft (of al heeft gegeven) aan mijn inzending! Had zelf verwacht dat het minder goed zou gaan, maar met een Engelstalig nummer valt het me echt niet tegen. Had eerst een heel ander nummer in gedachten, maar doordat het meer een dialect is wat op een eiland van Nieuw-Zeeland wordt gesproken was ik bang dat het zou worden afgekeurd. Ook had het al miljoenen views, dus dat had ook niet in mijn voordeel gespeeld. Voor wie het toch nog wil horen:
Dan nu op naar het moment van de waarheid: de punten. Vond het niveau op zich wel aardig met voor mij eigenlijk 2 positieve uitschieters. De ene zanger was helaas al te bekend, anders had dat minimaal 10 punten kunnen bijschrijven.
1 punt gaat naar:Ierland
Ja dit past precies binnen mijn straatje. Uitstekende zang en een goed nummer ook. De zanger is alleen al wel te bekend waardoor ik er maar 1 punt aan wil toekennen
2 punten gaan naar:Litouwen
Fijne sound. Een ruime voldoende scoort dit nummer zeker. Omdat het de tweede keer is dat dit nummer wordt ingezonden geef ik het ook twee punten
3 punten gaan naar:Finland
Mooi gezongen liedje. Wel een beetje aan de saaie kant
4 punten gaan naar:Spanje
Lekker vrolijk en ook wel aanstekelijk. Maar een blij liedje over liefdesverdriet?? I don't get it
5 punten gaan naar:Wit-Rusland
Een liedje dat goed gebracht wordt. Zeker ook geen onaantrekkelijke verschijning om te zien
6 punten gaan naar:Frankrijk
Zeker niet de beste zanger, maar best een catchy song
7 punten gaan naar:Slovenië
Prima nummer, al wordt het nooit echt heel spannend
8 punten gaan naar:Zuid-Afrika
Beetje zoetsappig liedje, maar naarmate het nummer vordert wordt het steeds beter
10 punten gaan naar:Denemarken
Een goede song zoals we van Denemarken gewend zijn. Toch mist het net die extra sparkle waardoor ik er geen winnaar in zie
En tot slot gaan de 12 punten van Nieuw-Zeeland naar: Noorwegen Voor mij de topfavoriet voor de winst. Goed nummer en uitstekende zang. Niks op aan te merken eigenlijk