Dia duit gach duine Seo pointí na hÉireann!
De gene die mij punten heeft gegeven dankuwel
Voor dat ik bekend ga maken wat de punten van ierland zijn gaan we eerst kijken naar de gene die het niet gehaald hebben..
(Met wat leuk/minder leuk commentaar
)
34. Wit ruslandEcht wat was dit vreselijk, Typisch songfestival geschreeuw en een zeik nummer! en lelijke uithalen de hele tijd!
33.Roemenieirritant, voelt basic en is een beetje saai en die stem
32.Hongarije Die valse en lelijke uithalen en deuntje de hele tijd werkt me echt op de zenuwen doe wat anders! Ik heb hier echt niks mee.
31.BraziliëWat is dit
ik weet het niet maar ik vind dit deuntje op mn zenuwen werken. Krijg er de kriebels van, maar wel grappig bedacht dit.
30.EcuadorNormaal vind ik dit wel leuk maar door die vrouw vind ik het verslechterd en vals en zeikerig overkomen. De tekst is ook een beetje saai. idk vind het 3 keer niks eigenlijk.
29.ZwitserlandIk vond dit erg creepy. Beetje raar nummer weet niet of het aan de taal ligt of aan die knappe meneer, Maar nee ik vond het niet leuk.
28.India Leuk, Alleen duurt veels te lang en had heel graag een clip erbij gehad. voor de rest had het wel een leuk deuntje, maar niet punt waardig.
27.LibanonDit was opzich nog best leuk, maar het werd steeds minder en saaier. Dit is een lied die snel vergeet en is niet een lied dat zou moeten winnen. De beat is leuk
.
26.Zuid koreaI love this but er ziet engels in en dat mocht niet. Voor de rest is dit gewoon een koreaanse kopie van Ariana Grande. Lekker nummer voor de rest maar dat is het engelse stukje eraan. Ik heb een stiekeme hekel aan K-POP.
25. Oostenrijkklinkt leuk,maar het is wel aan de saaie kant,Het blijft niet hangen bij mij . Weet het niet goed met dit nummer… de clip is echt super daar in tegen.
24. SpanjeIk hou van Spaanse zomer muziek, Maar dit is gewoon een saai kopie versie van despacito.
23.MaltaIk weet nu niet of ik dit vals of super mooi vind
Maar het liedje was wel tof. voor de rest niet veel bijzonders.
22.SloveniëEn mooi en fantastisch nummer, Alleen erg saai. Slecht is het zeker niet! Het blijft leuk om te luisteren.
21.USAMooie donker stem i love it, maar voor de rest niet echt iets voor de winst en beetje saai. ik vergeet dit nummer de hele tijd!
20.DuitslandLeuk nummer, lekker swinged, maar dat is het wel.
19.BulgarijeAwwww wat een cutie
Leuk lied en mooi gezongen, Maar beetje kort en het zou niet een leuke winnaar zijn.
18. Filipijnen Als ik 1 lied saai vond was het deze wel. En ik mis iets weet niet wat maar mis iets. De videoclip en de rest was leuk.
17. MongolieIk vond dit een erg leuk en grappig nummer. Alleen er zijn leukere en betere nummers, Maar ik ga dit zeker vaker luisteren.
16.Kazachstan.Leuk nummer en krachtig.Goeie zang en het swingt lekker. kazachstaanse k3 eigenlijk.
15.GriekenlandAls biseksueel vond ik ze alle die erg leuk om naar te kijken ofcourse, Lekker deuntje typische zomer muziek waar ik erg van hou. Die dames waren ook goeie pluspunten
14.UKEcht ik krijg dit maar niet uit mn hoofd (als ik dit typ zit het er weer in hoor). Leuk gedaan in deze tijd en het is een echte oorwurm maar ik weiger dit punten te geven
13.FinlandErg leuk en mooi nummer, helaas geen clip dus soortvan puntje aftrek, maar ga dit vaker luisteren echt mooi.
12. NederlandIk ken dit nummer door en door en ik hou van dit nummer. ik heb vaak gezegd dat ik naar het nummer kijk inplaats van bekendheid maar omdat er betere nummers zijn hebben ze het net niet gehaald, Maar dammm wat hou ik van dit mooie nummer.
11. MexicoHelaas niet niet gehaald. Ik vond dit een super leuk en mooi nummer. goeie beat lekker swingend. Zou er zo op dansen. alleen het heeft net geen punten gehaald.