Labvakar RealityNet! Thanks Convans, Mrchipie, HappyDutchman, SpacyColours, Vermoljoen and Fabiann for the points. Ik ben net als Jacco’s een stalker. Dit heeft erin geresulteerd dat ik Arturs zover had gekregen om de punten in een videoboodschap te verdelen. De beste man is helaas ziek geworden dus gaat de bekendste Let ter wereld de punten verdelen.
1 point go to:
Noord-Macedonië: Ik zie mij dit wel luisteren op een vakantie ergens aan de kust van de Balkanlanden. I know Noord-Macedonië heeft geen kustlijn, maar wel schitterende meren.
2 points go to:
Ierland: Dit nummer zat al in mijn afspeellijst. Wat heeft Gavin James toch een gouden keel.
3 points go to:
Libanon: Tijdens de eerste luisterronde trok dit nummer meteen mijn aandacht. Ik vind de taal ook origineel. In combinatie met de instrumenten is het fijn om naar te luisteren. De zanger deed me erg denken aan de artiest van Klefi met ft. Hatari. Als het nummer 3 minutes had geduurd had ik het waarschijnlijk meer punten gegeven.
4 points go to:
Noorwegen: Heerlijk nummer, goede beat en goede stem. Ik vraag me wel af waarom de zanger wilt fierljeppen.
5 points go to:
Oostenrijk: Dit is de inzending waar ik bijna ben beïnvloed tijdens de luisterparty. Ik heb naar mijn gevoel geluisterd en een beetje naar mijn roots en deze inzending gewoon punten gegeven.
6 points go to:
Mongolië: Perfecte reclame voor Social Distancing. Had ergens vorig jaar een interview met de band gezien, maar niet toen geluisterd naar hun muziek. Het klinkt gewoon heerlijk en het geluid van de instrumenten klinkt ook als muziek in mijn oren.
7 points go to:
Frankrijk: Goed deuntje en ook weer om lekker op te dansen. Deze gaat in de zomer hier vaker opstaan.
8 points go to:
Duitsland: Heerlijke inzending waar ik gewoon van wil dansen(ook al kan ik dit niet). Ik word er vrolijk van.
10 points go to………….:
Mexico: Ik vind het een leuke Spaanstalig lied en dat is al heel iets voor mij. Kijk Bulgarije zo gebruik je kinderen in je lied. Ik word er helemaal vrolijk van.
And Finally the 12 points of the Latvian Jury go to:
Zwitserland: Wie is Ivana en wat heb je deze jongen aangedaan? Dit nummer pakt mij gewoon beet, ik had verwacht dat het nog zou zakken. Dit heeft het heel even gedaan. Tot ik in de laatste luisterronde toch besloot om douze points te geven.