Nieuws Vanaf 24 maart gaan we weer op zoek naar de mol!
Sorry, ik weet echt niet naar wie gooien, ik moet super veel tomaten gooien
Ik heb 2000 gezegd Maar 1000 is ook veel Eerst maar anderen. Bijvoorbeeld Michael, want die gaat hard voor de joker in die andere opdracht.Ik gooi mijn tomaat naar Michael!
Ik heb 2000 gezegd
OK, ik wil ook nog een dingetje erover kwijt (en nu ik uitgetypt ben zie ik dat het meer een "ding" is geworden dan een "dingetje": ik ben dus een grote appel (zie andere topic voor de betekenis van wie je bent als je een appel bent), want ik heb hier heel de namiddag mee in mijn maag gezeten en je hebt 100% gelijk dat het niet gepast is. Vandaar dat ik het ook aangepast heb.Ik kan allerlei excuses gaan verzinnen, maar die doen er niet toe. Ik zag het niet perse luchtig in, maar door gesprekken en telecalls op het werk vandaag met mensen uit verschillende landen en hoe er daar mee om gaan ben ik tot nog meer inzicht gekomen over de ernst van deze situatie en mijn misplaatst grapje hoeft dus inderdaad niet geminimaliseert te worden.Daarnaast ook best met mezelf in de knoop gezeten omdat ik dus ook aan mezelf ben gaan twijfelen of ik dan inderdaad zo'n boertige eikel ben omdat ik zoiets gepost heb. En met een heel klein hartje terug het forum geopend omdat ik bang was dat ik (bijna terecht) met de grond gelijk gemaakt zou zijn.Maar gelukkig is ook hier volwassener op gereageerd dan de aanstellerige dramaqueen die ik de voorbije uren ben geweest. Ben het nog steeds een beetje omdat ik alles aan het overpeinzen ben, maar dat is mijn kwestie en mijn persoonlijkheid, dus er hoeft ook niemand te posten "Ach nee het is niet zo." want daar ben ik niet achter aan het vissen.
Ik was ook niet lief hoor, want ik was ook op de man aan het spelen omdat ik zo opgefokt was. En je bent absoluut geen boertige eikel!Sorry daarvoor
@Lodewijk: Echt ik kan beter tegen mijn verlies dan jij
Mijne vliegt naar Vermoljoen
En waarom als ik dat vragen mag?
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
910 gasten en 0 vaste bezoekers