Muziekvraag.
Waar ik naar luister? Je kunt mij vooral in de pop/rock hoek vinden. Dat is best breed, maar ik heb dan ook wel een brede smaak. Ik stond vorig jaar in de Ziggo bij Kensington, maar ik kan ook naar Niall Horan luisteren. En hoeft niet persé nieuwe muziek te zijn, ook Queen en Duran Duran bijv staan in mijn playlist. R&B en rap staan bij mij juist weer zelden op, vooral het onder de jeugd hele populaire Nederlandse rap genre kan me echt totaal niet boeien.
Volgens Statify (de app die mijn spotify gedrag bijhoudt) zijn dit mijn meest beluisterde artiesten van de afgelopen maanden:
1.
Lifehouse2.
OneRepublic3.
Hey Rosetta!4.
Coldplay5.
KensingtonNr 1, 2, 4 en 5 zijn wel bekend. Hey Rosetta! is (of beter gezegd was, ze bestaan niet meer) een Canadese Indieband, die ik heb leren kennen doordat er muziek van hen werd gebruikt in de politie serie Flashpoint járen terug. Heerlijke sound. Zanger is inmiddels wel solo, maar zijn muziek mist nog ff wat aan sound.
Op 6 staat trouwens een band die we kennen van het RN Songfestival (ik geloof dat ik de enige was die ze 12 punten gaf), ik kwam er te laat achter dat ze een keer in Nederland een concert kwamen geven, dus ik hoop dat ze in de toekomst nog een keertje komen, want dan ga ik.
Deze band dus
Tot zover ...
Edit ... er was blijkbaar alweer een nieuwe vraag van LdHmolletje. Ik droom heel divers. Ik onthoud ook niet alles. Vind deze vraag dan ook niet echt te beantwoorden.