Nieuws Zap is terug! Geef je nu op voor het avontuur van je leven!
Je kan aangeven voor welk dier je wilt spelen. Als je dit niet doet dan krijg je een random dier. Hoe sneller jij ze ontmaskerd hoe beter, dus probeer ook vooral niet de hele lijst in één keer te doen!
Leven blijft een kunst
-Wat betreft de inheemse dieren denk ik dat de olifant op foto 3 een Aziatische is vanwege de kleinere oren.
-Dan denk ik ook dat antilope 1 uit India komt, omdat nummer 2 volgens mij te zien is in Afrika en we moeten dealen met die rivaliteit tussen hen en de olifanten. Dus er zal hoe dan ook wel een van beide diersoorten mee moeten.
-De pauw komt volgens mij wel voor in India en de Cobra ook. Maar quote me hier niet op.
-Dankzij Jungle Book weten we ook dat wolven en tijgers voorkomen in India. Dus ik denk dat we die ook wel mee moeten nemen.
foto 6? Parkietachtigen komen overal voor. Maar of deze in India rondvliegt?foto 7? Schattig vogeltje, maar ik heb geen idee
foto 11 ben ik vrij zeker van. Volgens mij is dat zo'n dolfijn-achtige die je in de Ganges kunt vinden.
foto 14? Is dat een hamster? Of een cavia? Geen idee.
foto 18 zou kunnen, maar doet mij eerder Zuidamerikaans aan.
Hij speelde deze voor: Dit is een rode kardinaal uit Zuid-Amerika, deze is dus niet inheems!
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
913 gasten en 3 vaste bezoekers