Hmm het maakt wel uit of het 1 vs1 duels zijn of groep tegen groep, mits er al een mol gekozen is voor de definitieve selectie naar 10 kandidaten er is. Stel ze hebben dus 9 voorlopig groene en 10 voorlopige oranje kandidaten en 1 mol in team groen. Dan moet er dus 1 iemand uit oranje tegen de mol, waarbij ik verwacht dat de makers toch wel een voorkeur hebben voor wie er daar verder gaat
Ik heb net als meer mensen hier nog geen idee waar de meerwaarde in amusement zit Met deze twist.
Ik hoop of op echt 10 tegen 10 proef waarbij er vooraf geen mol was, ivm even grote kans voor iedereen om verder te kunnen en dan kun je supporteren voor wie jij het leukst vindt.
Of het volgende scenario. 10 voorlopig definitieve kandidaten( groen ) en 10 mogelijke kandidaten ( Challengers in oranje). Iemand uit team groen kiest een tegenstander en de Challenger kiest een opdracht uit 5 fysieke opdrachten ( evt als verrassing in enveloppe) en 5 intellectuele proeven. En in dit geval kun je dus best geen mol bij de 20 vooraf hebben gekozen.
Blijf het een vreemde twist vinden en zie nog niet echt waar9m het nodig zou zijn. Maar laat me graag verrassen.
Update: ik vind het er een beetje op lijken of ze de kijker de laatste selectie ronde willen laten meemaken.