Nieuws Zap is terug! Geef je nu op voor het avontuur van je leven!
Ik ben heel benieuwd! Het klinkt leuk, maar wel heftig. Ik vond het destijds ook al heftig dat ze in seizoen 2019 aan 30 kandidaten vertelden dat ze over hen nadachten als potentiële mol, en dat er daarvan 20 uiteindelijk niet eens mee mochten doen. Dat is wel heel pijnlijk, vooral als je voor je gevoel zo dichtbij was aan een deelname. Dat zal komend seizoen ook wel weer zijn... maar achja, dat is natuurlijk wel het spel. En het zou erg leuk zijn als een aantal leuke kandidaten die toch bij het niet-team zitten 'geheim' blijven, en opduiken in een seizoen in 2022!
En het zou erg leuk zijn als een aantal leuke kandidaten die toch bij het niet-team zitten 'geheim' blijven, en opduiken in een seizoen in 2022!
Als iets geen meerwaarde heeft kan je het naar mijn mening beter niet doen, want het format van De Mol is van zichzelf al ijzersterk. Beginnen zonder Mol vond ik absoluut meerwaarde hebben op de manier zoals ze het aanpakten. Prachtig hoe de spanning voor zowel de makers (Gilles die de Mol ging briefen) als de kersverse Mol (de dagboekfragmenten) werd overgebracht!Maar ik verwacht dus ook wel dat ze deze twist (waarvan we nog niet eens weten hoe het zit) op een dergelijke manier inzetten waardoor het meerwaarde heeft. Ik kijk er erg naar uit.
Stelletje paniekzaaiers hier. Hebben de Vlaamse makers ons ooit één keer teleurgesteld?
Zelf denk ik het volgende:Team groen bestaat uit kandidaten die denken dat ze mee mogen en niets weten van een team oranje en team oranje bestaat uit kandidaten die de kans hebben om toch mee te mogen. Team groen komt pas aan het einde van de eerste opdracht te weten dat ze toch nog niet zeker zijn van deelname aan het programma. Daarna wordt in opdracht 2 in duels of in team vs team beslist wie er mogen meedoen. De aflevering eindigt dan net zoals in 2019 zonder eliminatie.Of het nu team vs team is of in duels, maakt niet veel uit denk ik. Een goede groepsdynamiek is heel belangrijk dus ze zullen in duels gelijkaardige types tegen elkaar zetten en bij team vs team hebben ze al 2 volwaardige kandidatengroepen met verschillende types. Dus wat het ook is geworden, we hebben al 2 volwaardige kandidatengroepen. Maar het is natuurlijk wel belangrijk hoe ze het doen en dan heb ik misschien wel een voorkeur voor duels, maar team vs team lijkt me ook zeker leuk!Op 14 maart worden dan de kandidaten van team groen voorgesteld, maar de kandidaten van team oranje blijven tot het einde van aflevering 1 in hun mysterieuze pakken zitten en worden enkel onthuld als ze een plek hebben kunnen innemen. De rol van de Mol vind ik een moeilijke. Ik denk dat er 2 mollen zijn waarvan dus 1 zal wegvallen. Het lijkt me niet eerlijk als het in een duel Mol vs kandidaat is of bij team vs team de ene groep met een Mol zit en de andere niet.
Eens met wat je denkt Vermoljoen, ik zou ook verwachten dat het duels worden en dat beide mollen hierbij tegenover elkaar staan. Een context (in welk duel zat de mol?) die je dan het hele seizoen kan meenemen, en 1 van de grote onthullingen wordt in afl 10.Geweldig toch?
Ik gok zelf dat de mol dan in duel moet met iemand die in het complot betrokken is, een productielid probeert de mol uit te schakelen maar faalt of de mol neemt die plek in van een productielid.
Ik kan me niet voorstellen dat er twee mollen zijn waarvan er één wegvalt. Dat lijkt me echt het zuurste ooit om mee te maken: degene zijn die de Mol had kunnen zijn maar het maar één aflevering was.
Ik heb alleen de plaatjes in dit topic gezien, dus wellicht zeg ik nu iets heel stoms, maar misschien is er 1 mol, en die doet in beide teams mee (dus geen duel, anders kan dit niet)? En zitten de kandidaten daarom verstopt in een pak?
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
835 gasten en 5 vaste bezoekers