Ja die heb ik een beetje gemist, maar die waren wel op het feest toch? Ik nodig ook de school waar ik op heb gezeten uit ofc, Maar kan sanmol niet uit het leven opstaan ofzo? Lijkt me ook een top wending.
Echt zo, hier kan je toch geen jaar op wachten.
Alle personages die op het feest waren zijn ook echt genoemd tijdens het feest. Jacco's, B&W, en Vermoljoen waren er dus niet. Ricardo ook niet, en nog een paar andere personages niet.
En je overleeft dat jaartje wachten vast wel
inmiddels zijn het nog maar zo'n 10 maanden.
Iedereen bedankt voor de complimenten en als er nog feedback is hoor ik het graag! Ik heb geprobeerd elk personage iig zo vaak mogelijk in het verhaal voor te laten komen, maar een aantal mensen (Fabiann, Daisy, hulpdakdekker, etc.) kwamen nou eenmaal wat vaker voor dan anderen (Mitchkox, PutyourHANSup, SpacyColours, etc.) puur omdat dat vaak zo uitkwam door wat de meerderheid stemde in de polls. Als bijv Starlight haar been had gebroken ipv Vermoljoen waren er nu zeer waarschijnlijk andere mensen ontvoerd en had misschien Vermoljoen daar wel tussen gezeten met B&W en Jacco's. Maar die hebben gelukkig hun moment of fame al gehad in de mid-season cliffhanger met het vliegtuig! Dus soms had ik sommige forummers ook wel wat meer aandacht willen geven maar kwam het gewoon niet uit, dan zou het een rommeltje worden qua verhaallijnen!
Volgend seizoen krijgen een aantal anderen sowieso wel wat meer de aandacht dan mensen die misschien nu een grote rol hadden, zie bijv. Mitchkox en de_witte die nu al ontvoerd zijn en Molcrazy die (samen met nieuw personage Duncton) ineens de soap in komen lopen...