Dank je wel!
Het is enkel gebaseerd op The Big Escape. We hebben zelf wel een aantal dingen aangepast. Het grootste verschil is uiteraard dat er puzzels zullen zijn in plaats van escapes. Het was voor ons onhaalbaar om voor iedere aflevering 2 of 3 escapes te bedenken. Zoals in Mol Online kan het voor één keer tof zijn, maar als je zoiets meerdere keren per week moet doen, dan is dat na een tijdje erg saai. Online is het moeilijk om daar heel veel variatie in te kunnen brengen. Ook zou het hele spel zich dan achter de schermen plaatsvinden én wij moeten nog naar school (als alles dan weer normaal is) dus het was praktisch ook al onhaalbaar, tenzij we een extra organisator zouden nemen, maar dan zou alle druk op diegene liggen en dat was ook zeker niet de bedoeling.
Ik wou iets doen met The Big Escape en Jacco wou iets met puzzels doen, dus lang moesten we niet nadenken om een alternatief te bedenken
Al heel snel werd dus The Big Escape vervangen voor The Big Puzzle. We waren meteen dolenthousiast en begonnen enkele ideeën te bedenken qua opdrachten en ook het spelconcept zelf. Zo hebben we de eliminatie aangepast en is er nog iets extra waar ik nu nog niet te veel ga over vertellen
Jacco en ik hebben er in ieder geval heel veel zin in!
Vanaf 20 juni is inderdaad weerwolven terug in een ander thema. Hopelijk gaan jullie het tof vinden, maar uiteindelijk zijn het vooral jullie zelf die het zullen moeten doen. Ik moet enkel maar wat verhaaltjes schrijven (wat je zeker niet mag onderschatten
).
Maar na Realityhack komen er nog 2 andere weerwolf-varianten, dus dat wordt ook zeker tof!