Nieuws Zap is terug! Geef je nu op voor het avontuur van je leven!
Miss Complain is ook weer eens bezig. Weet nu al wie ik het minst leuk vind.
Ga iemand anders lastig vallen
Tonedeaf, much? Ben jij niet degene die iedereen zit aan te vallen.
Jij post hier elke keer negatieve opmerkingen over mij, ik heb jou helemaal nergens aangevallen.
Negatief? Pot verwijt de ketel. Zover ik weet heb ik meer negatieve reacties van jou gelezen over o.a mr.chipie, Ricardo en ik dan het enige commentaar dat ik achterlaat met geen enkele naam erbij .
D*N wat is dat een akelig persoon toch. Daar wil je niet mee puzzelen.
En nee je laat geen naam achter, maar you are being very obvious Nogmaals, laat mij met rust. Ik wil je pm's met verwijten niet of je sneren in een spel waar ik plezier uit probeer te halen. Thank you!
Hō eens even, want dit klinkt wel heel erg agressief.
Dat geciteerde comment was heel obvious sarcastisch, want ik heb niks tegen jou. Ik veronderschuldig mij als dat een miscommunicatie was. Ik dacht namelijk dat je wel door had dat dat een sarcastische ondertoon had (bijvoorbeeld hoe het Pokémon trio altijd grappen over elkaar maakt). Ik stoor me er gewoon aan de manier waarop jij het spel speelt net zoals jij je stoort hoe Ricardo het spel speelde. Dit is niks tegen jou persoonlijks, maar meer de speelstijl die je speelt. Jij hebt wel het recht om daar iets over te zeggen (zie jouw comment over Ricardo) gezien jouw priviliges op deze website, maar de minuut dat ik iets zeg over de manier waarop jij het spel speelt ben ik opeens "negatief" en kruip je sneller in een slachtofferrol dan Elsa haar transformatie in let it go. Je wil wel de schurkenrol aannemen, maar kritiek erover horen dat mag niet.
Hō eens even, want dit klinkt wel heel erg agressief. Dat geciteerde comment was heel obvious sarcastisch, want ik heb niks tegen jou. Ik veronderschuldig mij als dat een miscommunicatie was. Ik dacht namelijk dat je wel door had dat dat een sarcastische ondertoon had (bijvoorbeeld hoe het Pokémon trio altijd grappen over elkaar maakt). Ik stoor me er gewoon aan de manier waarop jij het spel speelt net zoals jij je stoort hoe Ricardo het spel speelde. Dit is niks tegen jou persoonlijks, maar meer de speelstijl die je speelt. Jij hebt wel het recht om daar iets over te zeggen (zie jouw comment over Ricardo) gezien jouw priviliges op deze website, maar de minuut dat ik iets zeg over de manier waarop jij het spel speelt ben ik opeens "negatief" en kruip je sneller in een slachtofferrol dan Elsa haar transformatie in let it go. Je wil wel de schurkenrol aannemen, maar kritiek erover horen dat mag niet.
Ten eerste moet je lekker met je eigen zaken bemoeien en niet overal je vervelende neus in steken. Ten tweede speel ik een spel met deze mensen wat met enige competitie gaat, verder niets anders dan liefde voor deze mensen.
Wil jij niet de forumregels overtreden en twee berichten achter elkaar plaatsen?
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
991 gasten en 9 vaste bezoekers