Het eerste punt gaat naar...
De Filipijnen! - Ik kan deze stijl van vroeger veel meer waarderen dan de meeste liedjes tegenwoordig.
De 2 punten gaan naar...
Marokko! - Tijdens de eerste seconden vond ik het eigenlijk niets, maar toen hij begon te zingen vond ik het eigenlijk wel tof!
De 3 punten gaan naar...
Israël! - Ook leuk! Een liedje waarvan ik spontaan een beetje van begin te bewegen en het blijft ook wel in mijn hoofd hangen.
De 4 punten gaan naar...
Tanzania! - Leuk liedje voor op de achtergrond, maar na een tijdje toch een beetje te langdradig. Ergens vind ik het wel een leuk en niet al te druk nummer.
De 5 punten gaan naar...
Ecuador! - Om te beginnen, instrumentale nummers: I love it!
Ik luister zelf in mijn vrije tijd veel meer naar instrumentale muziek, meestal wel instrumentale filmmuziek, maar ook deze stijl van instrumentale muziek vind ik enorm leuk!
De 6 punten gaan naar...
Nieuw-Zeeland! - Ja, ik vind het leuk! Leuke beat (dat hoor je me niet vaak zeggen). Gewoon een prima nummer.
De 7 punten gaan naar...
Vietnam! - Piano
Hier kan ik echt van genieten!
Nu wordt het spannend. Met 8, 10 en 12 punten kan ik nog drie landen blij maken...
De 8 punten gaan naar...
De Verenigde Staten! - Jaaa enorm leuk lied! Leuke stem, leuke melodie, kortom: zeker deze 8 punten waard. De Westerse stijl die ik echt wel kan bekoren. Zelf kende ik deze zanger/dit lied nog niet.
De 10 punten gaan naar...
Canada! - Blijft lekker hangen en is enorm mooi gezongen. Dit vind ik leuk!
En dan nu de 12 punten! Die gaan naar...
Australië! - Vanaf de eerste noot wist ik het: dit zal 12 punten krijgen. Wat een topnummer is dit!
(andere liedjes van Taylor zijn ook leuk, maar Australië heeft er precies de leukste uit kunnen pikken, good job!)