Nieuws Praat mee over elke Internationale versie van de Verraders in ons nieuwe Traitor board!
Nee!!! Voor zover ik weet de enige rockchick hier op RN doet niet mee? Ah toe...
Ik wil best wel weer eens een rock song insturen, maar dan moet men er wel op stemmen. Maar idd, Silvermaiden stuurt ook regelmatig rock in (maar soms ook iets totaal anders).
Ik kan natuurlijk ook gewoon lekker herrie insturen zodat iedereen verplicht is ernaar te luisteren.
Een befaamde, en immer geliefde, strategie. Bedoel, waar waren we geweest zonder I like the hotto-dogu Dat zou toch zonde zijn geweest, als dat niet onderdeel van ons leven was?!
Jammer dat Demis Roussos uit Europa komt ... EDIT: Hij blijkt geboren te zijn in Egypte Doe er iets mee, mensen
Ik zal morgen maar eens een lijstje samenstellen. Vorige keer had ik eigenlijk 5 willekeurige landen ingestuurd, maar dat werd toen een flop, dus deze keer ga ik wat meer nadenken
En toch heeft deze jongen voor random gekozen
Ik doe met je mee!
Hoeveel deelnemers zouden de USA als keuze nr. 1 hebben?Ik blijf van de USA af in ieder geval...
En dan stiekem toch USA op 1 zetten omdat niemand anders dat nu doet, zeker?
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
578 gasten en 0 vaste bezoekers