Dag allemaal,
Ik heb alles hier eens doorgelezen.
Het is in mijn ogen de taak van zowel de organisator als deelnemer om te checken of dit al eerder gekozen was. Dit is nu door ons beiden niet gebeurd. In de toekomst zal ik het document van Ricardo in het begin van het topic zetten en geef ik mezelf na de deadline nog 24u voor ik start. Zo kan ik alles goed controleren en kunnen mensen die perongeluk iets dubbel hebben ingestuurd dit nog rechtzetten.
Tweede puntje dat ik las was dat van Taiwan/China. Ik heb ervoor gekozen om als basis onafhankelijke landen te gebruiken. Dit lijkt mij het gemakkelijkste en heeft zeker niets politieks ofzo (even duidelijk stellen ;-) ) Verscheidene deelnemers hadden mij gevraagd of Taiwan kon, maar aangezien die nog niet onafhankelijk zijn, mogen ze wel deelnemen als China.
Als er daarnaast nog vragen zijn rond deelnemers: sommige hadden mij gevraagd of hun deelnemer kon. Dat heb ik dan ook onderzocht en toegelaten.
Als er nog vragen zijn, PM me maar
.
Tot slot: laten we aub de fijne sfeer van het songfestival terug ingaan. Het songfestival hoort fijn en aangenaam te zijn. Persoonlijke discussies horen niet.