(11) Mali – Originele inzending, jammer dat er net tien sterkere waren, want ik vind het niet verdiend dat dit land nog niet van de 0 af is
Leuke beat en goede vibe
(12) Colombia – Een echte swingle
(13) Japan – Ik kan het nummer wel waarderen, alleen hadden ze toch echt een microfoon moeten gebruiken die de stem van de zangeres aankon zodat het niet zo vervormd raakte in het refrein (Grapje, dit is natuurlijk de warped filter van TikTok)
(14) Suriname – Soulful, springt eruit vanwege zijn uniekheid
(15) India – Lief
(16) Singapore – Ook lief
(17) Canada – Een banger, maar geen lastig land of verrassing waardoor het misschien niet zo is blijven steken
(18) Nigeria – Een fijne meezinger, de coupletten zijn wel een stuk sterker dan het refrein imo
(19) Argentinië – Leuk lied, stak er alleen niet zo bovenuit
(20) Israel – De verschillende talen waren leuk, alleen het kippengedeelte was zo abrupt en ook nog eens kort dat ik me afvraag waarom ze het erin hebben gedaan. Less is more.
(21) Nieuw-Zeeland – Had graag de Maori versie erin gezien, maar desalniettemin een prima lied
(22) Ecuador – Mensen moeten niet haten op instrumentals, dit was gewoon prima. In mijn hoofd wil ik alleen altijd anders het refrein afmaken, dus daar clasht het een beetje.
(23) Zuid-Afrika – Niet echt een mening over. Oké
(24) Filipijnen – Best oké
(25) Irak – Oké maar repititief
(26) Saudi-Arabië – Ook wel oké
(27) Australië – Wel oké, alleen erg dertien in een dozijn
(28) Vietnam – Ik kan me dit eerlijk gezegd niet herinneren
(29) Mauritius – Op zich best prima, ik had alleen weer het gevoel dat ik het al kende
(30) Egypte – Dit was iets te sloom en ook weer te bekend (Oh no not I, I will… maak het maar af)
(31) Marokko – Als ik deze meneer van tevoren had gekend had ik hem niet eens overwogen punten te geven. Gelukkig reflecteert zijn kutte persoonlijkheid ook in zijn muziek, dus dat is geen probleem geweest.
(32) US – Ook best prima, maar gewoon veel minpunten omdat het wel degelijk een bekend iemand is.
(33) Cuba – Dertien in een dozijn reggaeton imo
(34) Zuid-Soedan – Dit is een… contributie
(35) Thailand – Heel jammer, ik had meer van dit land verwacht
(36) Jordanië – Best prima gedeeltes, maar zoals mensen vóór mij al hebben gezegd, dat geSCHREEEUW
(37) China – Mijn minst favoriete, die beat kon ik echt niet hebben. De enige die ik niet heb kunnen afluisteren.
(xx) Peru
(xx) Libanon