Aaaah nog even mijn toelichting:
1. Wat was jouw hoogtepunt van 2020? - Mijn succesvolle carričreIk heb mijn eerste échte niet tijdelijke baan gekregen in 2020 als sociaal makelaar bij een Welzijnsorganisatie, waar ik het super naar mijn zin heb. Daarnaast is hij ook interpreteerbaar op het opstarten van de wie is de mol podcast Totale Tunnelpaniek, waarvan het eerste seizoen ook een succes was.
Cumlaude voor een master Fabiann, moet er niet aan denken
Een geboorte die ging als gewenst, ik heb wel een nichtje gekregen maar dat ging niet helemaal zoals gewenst
.
Radio maken kan natuurlijk gezien worden als podcasten, dat snap ik nog wel.
Behalen van diploma en vaste baan werd nog vaak genoemd, maar ik heb mijn diploma dus een jaar eerder al gehaald.
2. Wat is jouw hoop voor 2021? - Dat 2020 voorbij isEr zijn naast dat er zeker verschillende hoogtepunten waren wel erg veel dieptepunten geweest in 2020 die ik graag achter mij laat in 2020. Geen heel duidelijk antwoord dus deze is maar 2 keer goed gegokt. Knuffelen had inderdaad zeker gekund.
3. Wat was jouw forummoment van 2020? - Nieuwe close vriendschappen gemaaktVolgens mij redelijk duidelijk dat ik met best wel een aantal forummers een stuk closer ben geworden of goed bevriend mee ben geraakt dit jaar. Onder andere zichtbaar in de podcast met Lodewijk, Spacycolours en Chardo. Maar ook anderen op Discord, een meeting in de Efteling, verschillende escaperooms etc.
Slim en sluw de Big Puzzle finale halen is vaak genoemd, maar erg sluw vond ik mij daarin niet perse. Wel ook een hoogtepunt uiteraard.
Net als The Masked Singer in the big puzzle, super om te organiseren maar de blijvende contacten winnen het wel van één moment hier.
Het AL uitje was ik inderdaad ook bij LdHmolletje, dus had gekund.
4. Wat was het leukste forumspel van 2020? - Wie is de Mol OnlineOh wat arrogant, hoe noemt zijn eigen spel!
Nee ik heb hier best wel een tijdje aan gewerkt, alles zelf gedaan, redelijk groots aangepakt en ik was zeer tevreden met het resultaat. Daardoor was het voor mij het leukste spel om mee te maken.
Ik snap dat The Big Puzzle ook vaak is neergezet want daar zat ik ook het hele spel lang in natuurlijk. Zeker ook een hoogtepunt maar met Wie is de Mol Online ben ik toch veel meer bezig geweest, dus dat is iets dichter bij mijn hart blijven staan.
5. Wat was jouw sportmoment van het jaar? - Dat de sport gecanceld werdJa natuurlijk zoals gebruikelijk één van de niet sport antwoorden en redelijk mijn taalgebruik dus deze is nog wel een paar keer goed gegaan.
Andere opties die zijn gegeven zijn sport? wat is dat? en het met een halfoog naar een voetbalwedstrijd kijken. Geen hele onlogische keuzes opzich.
6. Wie is jouw favoriete Pokémon en waarom? - Cramorant, because it's chocking slightly, but isn't really botheredBen ik totaal niet geheimzinnig over geweest, best een aantal keer genoemd en hoe leuk is deze pokémon?!
Die zat gelijk in mijn team laatste generatie.
Grootste gedeelte had dit ook goed. Op het forum heb ik in het Pokémon topic ook nog verwezen naar dat ik mega-evolution echt stom vind. Daardoor had je sowieso kunnen weten dat mega-altaria en mega-ampharos niet het juiste antwoord waren (want dat waren Brent en Lodewijk). Ondanks dat Altaria op zichzelf een top 5 pokémon is van mij
.
7. Welke film of televisieserie heb je in 2020 ontdekt? - The BridgeDit heb ik eigenlijk nergens genoemd dus geen wonder dat het vaak fout is gegaan. Ik ben dankzij Jesper dit gaan kijken. Het deed mij een heel klein beetje aan de forumsoap van Daisy denken
.
Andere antwoorden: Umbrella Academy en Please like me al ontdekt voor 2020, The Masked Singer heb ik wel ook ontdekt in 2020 dus dat was een optie geweest.
8. Wat is jouw meest beluisterde nummer van 2020? - Fancy van TwiceHeb ik nog letterlijk een keer gepost bij weerwolven, maar ook door het jaar heen verschillende liedjes van Twice gepost in de muziektopics, sowieso veel K-pop want daar ben ik ook mee aangestoken dit jaar. Helemaal fan en goed opzoekbaar, dus redelijk goed gedaan.
Let it go ben ik ondertussen toch echt wel klaar mee, Alicia Keys is ook al een ouder nummer terwijl ik toch altijd best wel van de "nu" muziek ben, Lady Gaga is gewoon op basis van stereotype neem ik aan
.
9. Wat is jouw favoriete Nederlandstalige liedje? - Woke van Arjen LubachIk luister eigenlijk nooit Nederlandstalige muziek dus dit was een lastige vraag. Ik vond dit nummer wel grappig en kan de humor goed waarderen. Heb het nummer best een aantal keer gepost dus was ook opzoekbaar.
Toen ik je zag reken ik trouwens ook wel een beetje goed, gewoon niet aan gedacht maar topnummer! Eentje die ik wel echt fout reken is Maan. Slechtste Voice winnaar
.