Nieuws Zap is terug! Geef je nu op voor het avontuur van je leven!
De NotenproefVoor deze opdracht doen we een flashback naar aflevering 7, want we gaan weer Songfestival nummers raden. Dik onder lagen van Google Translate verborgen. Hopelijk lukt het je om binnen 24 uur de noten van deze nummers te herkennen. Hieronder de tekst van het nummer dat je moet raden. Daarbij mag je internet gebruiken.Als je binnen 24 uur de titel en artiest kan noemen dan verdien je 4 punten.Rap dansEn er gebeurde een scène met mijJa, dat klinkt me best waardeloos, zij zegt zij zegt dat rap dans en rap dans ook niet voor mij zijnSucces!
How many times I can make a guess?
Oeh een scheepswrak? Ik kijk of er planken of iets dergelijks van los te wrikken zijn. Zo ja, dan neem ik die mee en loop ik naar de kliffen, om te kijken of ik daarlangs weer terug kan lopen naar mijn vuur-opstelling.
As many times as you like.
oh boy, I suck at this.Can i please buy a hint?
Je loopt naar het schip en probeert een plank los te wrikken. Dit lukt niet, het schip is nog grotendeels intact en valt niet te ontmantelen.
Lake Malawi- Friend for a friendTamta-ReplayLeonora- Love is foreverMichela-ChameleonVictor Crone-StormTulia-Fire of love
If there is a title that is not in English, does it count against my English challenge?Otherwise I wait for one hour, then I'm ready
Olsen brothers- fly on the wings of love
Loukas Giorkas feat. Stereo Mike-Watch my dance
De UithoudingsproefSchrijf gedurende 48 uur al jouw forumberichten in het Engels. Je moet ten minste 25 berichten van meer dan 5 woorden geplaatst hebben om de opdracht te laten slagen. De enige uitzonderingen op deze regel zijn de forumspellen waaraan je deelneemt of waarvan je de spelleider bent. RealityNet's Miljoenenjacht is de enige opdracht die hier niet onder valt, in dit topic spreek je dus de komende dagen in het Engels.Als je deze opdracht met succes uitvoert levert dit 19 overlevingspunten op.Veel succes, de tijd loopt nu.
I think I made it
[...]Edit: wat betreft de torenopdracht: ik heb 15 berichten met foto's geplaatst
Kan ik langs de kliffen terug lopen of niet ik proberen te varen met de boot?
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
507 gasten en 8 vaste bezoekers