Oh ja de ranking. Ik weet niet of ik daar iets over te zeggen heb als niet-actief lid (hoewel ik het hele ranking idee destijds heb aangebracht en er vanalles mee van plan was en nooit gedaan
), maar de spookschippers hebben het nog ietsje moeilijker gehad dan de Zappers, want voor hen was er elke week een kans van 1 op 4 dat ze er uit konden liggen. Dus ik zou zeggen dat Molcrazy de eerste echte afvaller was, dan ViWiRu, Chardo, Mitchkox en mrchipie. En straks vijf ineens (ofwel alle spookschippers en de Zap afvaller; ofwel 3 spookschippers en 2 Zapafvallers).
Gepost en meteen al weer achterhaald. Want zijn de spookschippers nu wel of geen kandidaten? En met welke score begint degene die eventueel in het spel mag (her)intreden?
Vragen, vragen, vragen.
De spookschippers zijn kandidaat wanneer ze terug in Zap komen en starten dan onderaan de ranking met de punten die ze deze opdracht verdienen. Die persoon zal dus eigenlijk altijd op de bodem van deze totempaal staan en altijd zijn/haar best moeten doen, want bij een gelijkspel sowieso de minste punten in deze ranking hebben.
En binnen de spookschippers zelf bepaalt de volgorde van afvallen een gelijkspel. Hoe langer ze het in het hoofdspel van Zap hebben volgehouden, hoe hoger ze gerankt staan. Dus bij een gelijkspel is dit de ranking voor spookschippers:
1. Vermoljoen
2. monkeysuncle
3. Molfreak Arno
4. Swifty
En de ranking van de Zap kandidaten moet nog aangepast worden:
Totaalscore van alle afleveringen na Stranger Things(hier wordt dus naar gekeken bij gelijkspel)
Susdus: 45,5
D*N: 45
Michael90: 41,5
LuchtManiak: 37,5
Daisy: 37
de_witte: 37
Ycaris: 36
EDIT: 1 puntje bijgeteld voor LuchtManiak wegens geen fout gemaakt bij Under His Eye.