Welkom Vermoljoen in de finale!Met slim onderhandelen, foto's posten en het herkennen van jouw mede RN'ers heb jij je een weg naar deze finale gebaand. En dat heb je niet onverdienstelijk gedaan, want onderweg heb je ook nog eens een mooie bonus van €10.000,- voor deze finale binnengesleept. Oftewel: een mooie startsituatie om mrchipie en JaccoS uit te dagen om een mooie eindpositie in het klassement. We gaan zien hoeveel geld jij bij elkaar weet te sprokkelen in deze finale. Beitel jij jouw naam in de walk of fame van RealityNet's Miljoenenjacht?
We gaan het zien!
Allereerst wil ik je vragen om bekend te maken:- Om welke koffer wil je gaan spelen? Dit is de koffer waarvan de inhoud voor jou is aan het einde van het spel, tenzij je het tussentijds aan de bank verkoopt.
- Wie wordt jouw adviseur in deze finale?
Daarnaast heet ik ook Aurynn welkom in deze finale!Aurynn debuteerde in de vierde aflevering van Miljoenenjacht, en sleepte meteen een waardevolle troef binnen. Aurynn is de eerste deelnemer uit de geschiedenis van RealityNet's Miljoenenjacht die de Gouden Bel mag gaan gebruiken. Om die reden vraag ik Vermoljoen om maar 1 koffer tegelijkertijd te openen, zodat Aurynn de gelegenheid heeft om de bel te gebruiken.
Voor de duidelijkheid nog even de regels van de Gouden Bel:
- Bij de eerste elf koffers die in deze finale (van aflevering 4) geopend worden mag jij 1x bellen.
- Je moet bellen voordat de koffer open wordt gemaakt.
- Jij krijgt het volledige bedrag uit de koffer waarvoor jij gebeld hebt, tot een maximum van €50.000,-. Een uitzondering hierop is als je belt voor de €5.000.000,-. Dan krijg je €100.000,-.
- Het gewonnen bedrag telt als een bonus voor als je in een latere aflevering alsnog de finale van RealityNet's Miljoenenjacht behaald. Dan kan je dit bedrag optellen bij het bedrag dat je in die finale wint.