Welkom Ricardo in de finale!Het lijkt immers weken terug, maar van harte welkom in de finale! Jij gaat hier spelen om de miljoenen, of als je een beetje pech hebt: om de centen. Jouw prestaties hier kunnen je naam beitelen op de bovenste plek in de highscore, als je de juiste keuzes maakt....
We gaan het zien!
Allereerst wil ik je vragen om bekend te maken:- Om welke koffer wil je gaan spelen? Dit is de koffer waarvan de inhoud voor jou is aan het einde van het spel, tenzij je het tussentijds aan de bank verkoopt.
- Wie wordt jouw adviseur in deze finale?
Daarnaast heet ik ook Wouterv welkom in deze finale!Wouter is welbekend bij de Miljoenenjacht-kijkers, maar meestal zien we hem in de selectierondes. In deze aflevering heeft hij echter toch gedeeltelijk de finale bereikt, want hij heeft in de halve finale de Gouden Bel gewonnen. Om die reden vraag ik Ricardo om maar 1 koffer tegelijkertijd te openen, zodat Wouter de gelegenheid heeft om de bel te gebruiken.
Voor de duidelijkheid nog even de regels van de Gouden Bel:
- Bij de eerste elf koffers die in deze finale (van aflevering 4) geopend worden mag jij 1x bellen.
- Je moet bellen voordat de koffer open wordt gemaakt.
- Jij krijgt het volledige bedrag uit de koffer waarvoor jij gebeld hebt, tot een maximum van €50.000,-. Een uitzondering hierop is als je belt voor de €5.000.000,-. Dan krijg je €100.000,-.
- Het gewonnen bedrag telt als een bonus voor als je in een latere aflevering alsnog de finale van RealityNet's Miljoenenjacht behaald. Dan kan je dit bedrag optellen bij het bedrag dat je in die finale wint.
Je hebt per koffer die Ricardo opent 24 uur om te laten weten of je belt of niet, maar als het sneller kan is dat fijn