Als een soort hommage aan mijn voorgangers wil ik graag hun koffers als eerste openen.
Dat zijn koffer 6 (mrchipie), koffer 23 (TimvDons), koffer 3 (JaccoS), koffer 4 (Vermoljoen) en koffer 16 (Aurynn én Ricardo).
Wat een prachtige eerbetuiging. We gaan eens kijken of het jou net zo veel plezier/pech opleverde als de voorgaande finalisten. We beginnen bij koffer 6. Kijk goed mee mrchipie, want dit keer zit daarin...
€5.000.000,-
That's unfortunately. Ik gun je zó erg een goed begin, dan is dit wel echt een domper. Laten we snel kijken of de andere oud-finalisten jou betere koffers hebben meegegeven.
Tim had koffer 23, wat zou die koffer opleveren?
€10.000,-
Yes! Dat is een mooie weg om in te slaan.
Jacco had zelf een prachtig eindresultaat in zijn finale, gunt hij jou dat ook? Koffer 3 bevat...
€100.000,-
Die kunnen we prima missen. Niet het beste bedrag om te openen, maar de ton is verre van essentieel voor een prachtig resultaat van deze finale.
En doorrrrrrrrr. Vermoljoen harkte zelf iets meer dan drie ton binnen. Brengt hij jou ook geluk? In koffer 4 zit...
€25.000,-
Pfoe zeg, al die finalisten zijn wel in het rechterrijtje blijven hangen. Nogmaals: deze koffer openen kan geen enkele kwaad. Maar laten we ons toch maar wat meer op dat linkerrijtje focussen. De lekker lage bedragen.
Zowel Aurynn als Ricardo koos voor koffer 16, en beide ontvingen daarmee een belabberd laag bedrag. Laten we hopen dat dat wederom het geval is. In die koffer zit dit keer...
€50.000,-
Ook dat had de twee heren geen hoge plek in de highscore bezorgd. Op deze manier dunt de rechter kolom aardig uit.
Nog 1 koffer te gaan.... We zijn benieuwd!