Oke na een hele dag niet online zijn en nog niet te hebben gestemd zie ik dit nu pas en heb ik net gestemd op merel, ik dacht dat dat het ook tot vanavond zou duren dus hopelijk krijg ik de kans op die 2 punten nog.
Ik wil mezelf eerst verdedigen.
Ten eerste kwam ik als eerste op het goeie in opdracht 1, maar ik werd gewoon sceptisch over hoe het zou zijn gegaan.
Opdracht 2 vond ik gewoon heel raar gaan op het einde en vroeg me af wat te doen, daarbij wel de verkeerde en ik had niet gelezen dat ze niks wisten.
Opdracht 3: Ik wilde hier gelijk ingrijpen omdat we precies de zelfde fout weer gingen maken, ugm B&w Dus ik wilde het globaal doen! Ik kwam gelijk met dat Merel top 2 moet zijn en anne marie sowieso niet goed is. En ik heb slecht geslapen en was 5 uur pas wakker en dus zag ik het iets over 6 en had ik nog niet gestemd.
Dat ik vel reageer af en toe (spacy doet dat al hellemaal maar bon) komt vooral omdat het gelijk als iemand iets zegt, iedereen volgt. en dat is niet goed! we moeten overleggen! en niet achter iemand aanlopen en leren van de fouten die we maken in zelfde soort opdrachten.
Oh en welkom Ycaris
en Swifty het ga je goed in zapp!!!