Ik ga in ieder geval niet op Spacy stemmen, heeft in alle opdrachten eigenlijk best wel veel goed gedaan. Kwam ook als eerste met de juiste verwoording van de twist naar voren.
EnigmaTV is wel gestegen op mijn verdachtenlijstje. Heeft twijfels bij de twist van chipie, en komt 9 seconden voor de deadline met een half goed antwoord.
Bij de dilemma's kan ik weinig over hem zeggen, zit gewoon in het midden (waar ik de geheimeling ook verwacht)
Bij de voorkeuren lijkt hij niet erg aan te moedigen om op klaas te gaan. Hij zegt er kort wel wat van dat hij door de hintfaal wel meer verdiend, maar doet hier niks mee met de (stemadvies) overzichten.
- De twist dat de geheimelingen al gekozen waren leek me onwaarschijnlijk, aangezien er gevraagd werd naar wie het wilde zijn. Achteraf dus een overbodige vraag, maar ik twijfelde daardoor wel. Toen de avatar van Arno veranderde in de hint, was het uiteraard onomstotelijk. Verder: als geheimeling zou je de vermelding van de juiste twist weglaten, zeker als je ‘m last minute nog post in het topic. Ik zou dan niet riskeren de volle punten te scoren op die manier.
- Bij de Mol-vraag was mijn verwachting niet dat Klaas op 1 zou staan. Kan er lang en kort over praten, maar de laatste keer dat ik keek/reageerde ging de discussie vooral over Merel en Margriet. Het feit dat ik Klaas niet in het overzichtje zette, was omdat ik verwachtte dat veel mensen toch voornamelijk de hintfaal aan hem koppelen en hem daardoor lager waarderen. Vandaag niet meer kunnen kijken, dus vandaar dat ik me niet meer actief heb bemoeid met de keuze voor Klaas.
Mijn verdenkingen gaan voor nu uit naar de mensen die onduidelijkheid zaaiden over wie nou voor België of Nederland koos en die opperden om de Mol-vraag individueel te doen. Op wie ik ga stemmen moet ik echter nog even kijken.