Volgende opdracht:
Deel 1 van the masked singer geheimeling editie. Hieronder vind je 4 fragmenten van bekende en minder bekende Vlamingen en Nederlanders. Jullie krijgen ook een tekstje met tips maar bij elk tekstje zit er een zin die niet naar de persoon in kwestie leid, om jullie te misleiden.
Ik wil tegen woensdagavond 21u00 definitief lezen wie jullie denken wie dit zijn.
Maar jullie krijgen ook 4 hulpmiddelen.
1. Je mag 1 personage een andere liedje laten zingen
2. Je mag 1 personage een woord laten zeggen in spreek stem.
3. Je krijgt 1 extra tip naar 1 personage.
4. Je krijgt te horen van 1 personage welke zin erbij stond om jullie af te leiden
Let, op donderdag komen er 4 andere personages dus als je nu alle hulpmiddelen gebruikt heb je er morgen geen. 2 punten voor elk juist geraden persoon.
En internet gebruiken voor deze opdracht is ten strengste verboden.
Personage 1:
De mol:
Als je hoort wie ik ben zou je misschien kunnen denken dat ik religieus ben, dat ben ik zeker niet want ik kan best wel liegen. Je zou mij eigenlijk kunnen kennen van veel dingen want ik kan best wel veel. Ik kan bijvoorbeeld goed peren stoven. Ik ga nog niet teveel verklappen zodat jullie niet meteen weten wie ik ben, been there done that.
Personage 2:
De trol:
Heey, trollen zijn soms enge wezens maar ik ben echt een schat. Trouwens, over enge wezens gesproken, mijn ex is ook best een eng wezen maar met goede bedoelingen hoor. Jullie wisten waarschijnlijk wel dat ik kan zingen maar heb je mij al horen rappen? Wat Trouwens ook niet veel mensen weten is dat ik even bij een bekende Famille hoorde, nog voor ik zelf echt bekend werd. Vooral mijn zus is zeer bekend.
Personage 3:
Het konijn:
Haha jullie weten nog niet wie ik ben hé, maar ik wel want ik weet heel veel. Ik presenteer nu graag maar vroeger speelde ik mee in sketches. Ik speelde bijvoorbeeld al eens de koning. In België kennen ze mij als hulpje die uitlegt hoe mensen kunnen ontsnappen en in Nederland kennen ze mij juist als iemand die veel probeerde te ontsnappen. Haha kan je mij nog volgen?
Personage 4:
Cupido:
Hallo iedereen, ik doe mee aan dit spel om mijn land te verdedigen want ik houd echt van mijn land. Ik ga al een tijdje mee. Daar maakte ik ook een programma over. Ik heb dan ook connecties met veel mensen waaronder een ander personage die hier vandaag aanwezig is. Ik ga nu voor jullie zingen want ik ben wel bekend met de stem.
[/spolier]