Wauw, alweer wordt er geprobeerd de stemming naar mij te sturen. Ik vind het vreemd, want ik ben van mening dat ik de opdrachten goed heb gedaan, afgelopen opdrachten nog door Lieven Scheire en Evi Hanssen te vinden. Ik denk dat ik toch wel twee derde van de deelnemers achter me laat als we kijken hoeveel punten iedereen heeft verdiend voor de groep.
Ik benoem dan maar de personen die voor mij verdacht zijn. Ik twijfel tussen Mitchkox en monkeysuncle, maar ik neig steeds meer naar de eerste. Sanmol vond ik aan het begin verdacht, nu niet meer zo, ik denk dat Sanmol het als geheimeling compleet anders aan zou pakken. In dat kleine lettertype is vragen om verdenkingen natuurlijk.
Jongens,
Jullie hebben het allemaal fout. Ik ben het namelijk echt niet. Probeer ik een keer mijn best te doen om geld in de pot te halen word het alsnog niet gewaardeerd. Voor mij zijn er nog maar twee verdachten mogelijk: Lucy en B&W. Eerst dacht ik dat Mitchkox een mogelijke verdachte was, maar die was zo grillig tegen mij dat ik hem niet meer verdacht.
B&W verdenk ik vanaf het begin al. Gelijk voordat we opdracht 1 deden begon B&W al iedereen te begroeten met een he-allo (Hey of Hallo). Letterlijk iedere persoon die zichzelf had opgegeven na B&W. BAM - eerste opdracht als geheimeling voldaan. Daarna edite B&W een oud- bericht met "...". Waarom zou je die niet gaan verwijderen als het toch geen inhoud had? BAM - tweede opdracht voldaan. Heel snel moest ik even mijn inspector gadget bril opzetten en kwam ik erachter dat B&W telkens net te laat was met een opdracht. Potentiële opdracht numero tres. BAM! Verdacht hoor. Ik wil wel eens horen van B&W waarom ie een post heeft geëdit naar "...", want dat vind ik heel erg onlogisch.
Sanmol, meid, ik moest dit even drie keer lezen voordat ik begreep wat je überhaupt probeert te zeggen. Dit slaat natuurlijk nergens op
- Nummer 1 klopt niet, ik heb nergens ‘he-allo’ gezegd, waar haal je dit vandaan?
- Nummer 2, ik heb de tekst nog die er stond, zeg maar als je het wil zien. Op zich was het gek om die hele post weg te halen, want anders zien mensen de conversatie beginnen met “je kan dit bericht beter weghalen” ipv een leeg bericht wat verwarring oplevert.
- Nummer 3, ik zag oprecht de tijd pas nadat ik het bericht had geplaatst. Maar daar zal je nooit van kunnen overtuigen helaas. Tenzij jullie me eruit stemmen en zien dat ik geen geheimeling ben, maar dat is voor mij niet bepaald ideaal.