We zijn er met 38 deelnemers.
De deadline is zoals eerder gezegd Maandag 12 april om 20:00.
LET OP: liedjes die al deelgenomen hebben, zullen gediskwalificeerd worden. Controleer dat dus goed.
Ik zal het zelf ook controleren, dus daarom zal ik ten laatste op 13 april de liedjes posten (zo hebben late beslissers nog de kans om snel te wisselen).
Waarvoor diende nu dat cijfer dat je moest sturen?
Een paar edities geleden heeft iemand (KingLennart) mij een idee doorgestuurd om op een originele manier een land toe te wijzen. Dit heb ik mits wat aanpassingen deze keer toegepast.
Ik heb zelf een lijst gemaakt met 75 landen. Daarnaast had ik via random.org een cijfer laten kiezen. Dit cijfer kwam dus overeen met een land en de eerste die zich inschreef kreeg dat land. Die gaf dus ook een getal en dat getal kwam overeen met het land dat naar de tweede ging.
Als een getal gekozen was, verdween dat uit de lijst. Zo werd de lijst van 75 na inschrijving 1 er één van 74, dan 73. Zo telde ik dan verder.
vb: ik koos voor nummer 55, daar hoort VS bij en Piet schrijft zich als eerste in. Dan krijgt Piet VS. Piet gaf getal 47 door en daar hoort Jamaica bij, dan is de tweede die zich inschrijft Jamaica en die zijn nummer ging naar de derde die zich inschreef.
Kortom, jullie hebben voor de persoon die na jullie inschreef het land bepaald. Zelf heb ik het getal genomen van de laatste inschrijver.
Als er nog mensen willen meedoen, dat kan. Jullie gaan via random.org een getal en land krijgen.
En ik ben zeer tevreden dat er maar 1 grapjurk voor 69 gekozen heeft :p
Succes allemaal.