Hi Guys, Republic of Korea calling, I, Steven Yeun, a pizza delivery guy who was asked to hand out the points for ROK.
I only gave 1 point to an English song this time, so I did something with the lyrics of the songs, I gave points to.
1 Point goes to
Just like a slut machine!
2 Points gaan to
Ookal heelt tijd alles. Zijn er verloren liefdes. En zijn er liefdes die altijd blijven. Dit was geen avontuur. Maar er moest een einde aan komen.
3 Points gaan naar
En het regent en ik buiten, ik ben buiten mezelf. En dit huis heeft niks van, niks van jou.
4 huh ik spreek Nederlands? Punten gaan naar
Herstellen van alle nachten die ik verloor. Die het niet waard waren zonder jou. En ik word altijd wakker denkend aan jou.
5 puntjes voor
De mannen uit Liechtenstein die online geen lyrics hadden!
6 punten liggen klaar voor
Kom op, speel op het ritme denk er niet aan. Een stap of 2 en we zijn in de lucht als pijlen. Hey, kopieer elk deel van jezelf en de goede dagen in je leven!
7 punten zijn gerserveerd voor
Kom op, wees moediger! We hebben geleerd om niet te balen. Hoe vaak zijn we naar de top geklommen. En zijn we even vaak weer naar beneden gevallen?
8 punten gaan naar
Wanneer handen elkaar ontmoeten. Je zegt me dat ik moet rennen, rennen, rennen. Samen rennen we, rennen, rennen we door.
10 hele punten zijn voor
Ik weet dat het zo'n cliché is dat ik zo praat. Maar dat is de waarheid die je me hebt laten zien. Waarom ben je veranderd?
Et les douze points gaan naar
Ik was die man die mensen niet zien, die tussen de tafels door glijdt. Die zong als Rihanna met een slecht accent. Die de hele tijd glimlachte om de dames te plezieren.